تداوم بارش باران در شمال کشور تا سرانجام هفته

به گزارش دَبی بلاگ، مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش باران در استان های ساحلی خزر تا انتها هفته گفت: بیشترین بارش طی امروز و فردا (19 و 20 شهریور) در گیلان است.

تداوم بارش باران در شمال کشور تا سرانجام هفته

احد وظیفه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی تا انتها هفته در استان های ساحلی خزر در بعضی ساعات بارش باران و در بعضی نقاط اردبیل، شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز غربی و مرکزی و غرب خراسان شمالی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

وی با بیان اینکه شدت بارش طی امروز و فردا (19 و 20 شهریور) در گیلان است، توضیح داد: طی روز شنبه (23 شهریور) نیز در استان های ساحلی خزر بارش پراکنده و در بعضی نقاط شمال شرق کشور افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده پیش بینی می گردد.

به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، تا انتها هفته در بعضی نقاط شرق کشور به ویژه منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک رخ می دهد همچنین طی امروز و فردا (19 و 20 شهریور) دریای خزر و نواحی مرکزی خلیج فارس نسبتا مواج پیش بینی می گردد.

وظیفه در انتها درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (20 شهریور) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای 16 و حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (21 شهریور) نیز صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای 16 و حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2530

به "تداوم بارش باران در شمال کشور تا سرانجام هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم بارش باران در شمال کشور تا سرانجام هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید