برف و باران در جاده های 20 استان کشور

به گزارش دَبی بلاگ، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس هدایت و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از بارش برف و باران در جاده های 20 استان کشور اطلاع داد.

برف و باران در جاده های 20 استان کشور

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ احمد شیرانی در تبادل نظر با ایسنا درباره آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور گفت: برابر گزارش های دریافتی در حال حاضر تردد در تمامی جاده های کشور به شکل آرام و روان در حال اجرا بوده و هیچ مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

او درباره شرایط جوی جاده ها نیز اظهارکرد: برابر گزارش ها در حال حاضر برف و باران در بعضی از محورهای استان های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران و مازندران در حال باریدن است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچین در بعضی از محورهای استان های گیلان، همدان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، سمنان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی نیز بارش باران گزارش شده است.

شیرانی به رانندگان توصیه کرد که هنگام رانندگی در شرایط بارندگی حتما با سرعت مطمئنه حرکت نموده و با دقت بیشتری به جهت مقابل و اطراف آن توجه داشته باشند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16495

به "برف و باران در جاده های 20 استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و باران در جاده های 20 استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید