مهدی زبیدی: در نیم فصل دوم برای کسب سهمیه می جنگیم، با تاکتیک های قطبی تراکتورسازی را شکست دادیم

به گزارش دَبی بلاگ، مهدی زبیدی، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در نیم فصل دوم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می جنگیم و نتایج نیم فصل اول را جبران خواهیم کرد.

مهدی زبیدی: در نیم فصل دوم برای کسب سهمیه می جنگیم، با تاکتیک های قطبی تراکتورسازی را شکست دادیم

مهدی زبیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی در آخرین هفته از نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر گفت: بازی بسیار سختی بود و خوشبختانه سه امتیاز بسیار مهم و شیرین در تبریز گرفتیم. هدف ما کسب سه امتیاز بود، چون باید آخرین بازی را با دریافت سه امتیاز به سرانجام می رساندیم. از زمانی هم که افشین قطبی راهنمایی فولاد را بر عهده گرفت خیلی خوب تمرین کردیم و شرایط تاکتیکی و فنی تیم تغییر کرد.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه اضافه نمود: شکست دادن تراکتورسازی برابر 70 هزار تماشاگر واقعاً سخت بود و ما کار مهمی را انجام دادیم. تمام کوشش ما این بود که در تمرینات، نکات مورد نظر قطبی را به خوبی پیاده کنیم و در زمین مسابقه هم با تاکتیک قطبی تراکتورسازی را شکست دادیم. در این دو هفته هم شرایط روحی و روانی بازیکنان تغییر کرد و انگیزه زیادی داشتیم تا خودمان را ثابت کنیم.

وی در رابطه با آینده فولاد در نیم فصل دوم لیگ برتر مطرح کرد: در نیم فصل دوم بازی ها سخت می گردد، ولی ما باید نتایج نیم فصل اول را جبران کنیم. تیم ما از لحاظ روحی تغییر نموده است و بازیکنان می خواهند که بهترین نتایج را در مسابقات بعدی بگیریم. ما کوشش می کنیم تا خودمان را به بالای جدول برسانیم. اگر خوب نتیجه بگیریم حتی می توانیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بجنگیم.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 47

به "مهدی زبیدی: در نیم فصل دوم برای کسب سهمیه می جنگیم، با تاکتیک های قطبی تراکتورسازی را شکست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی زبیدی: در نیم فصل دوم برای کسب سهمیه می جنگیم، با تاکتیک های قطبی تراکتورسازی را شکست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید