سرپرست دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن: هیچ نور امیدی در روابط ایران-آمریکا وجود ندارد

به گزارش دَبی بلاگ، مهدی عاطفت، سرپرست دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن در گفت وگو با رویترز گفت: خردمندانی در دولت آمریکا هستند که به ترامپ بگویند به ایران حمله نکند چرا که هیچکس نمی داند بعدش چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرپرست دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن: هیچ نور امیدی در روابط ایران-آمریکا وجود ندارد

به گزارش خبرنگاران، عاطفت همچنین درباره وضعیت رابطه میان ایران و آمریکا در شرایط کنونی گفت: در حال حاضر ما هیچ نور امیدی در روابط میان ایران و آمریکا نمی بینیم، تا زمانی که آمریکا دوباره برجام را بپذیرد که فکر نمی کنم دونالد ترامپ بخواهد چنین کاری کند.

او در پاسخ به سوال خبرنگار رویترز درباره اعتراضات صنفی در کشور هم گفت: بله مردم با کمبودها و مشکلاتی روبرو اند. مردم اعتراض و تظاهرات می نمایند اما هدف از این مدل تظاهرات این است که مسائل در کشور به پیش برود. آن ها برای مسئله حقوق و درآمد و چیزهای مشابه تظاهرات می نمایند. این تظاهرات، پیغام درستی می فرستد و آن ها دولت خودشان را اصلاح می نمایند.

عاطفت درباره احتمال حمله نظامی آمریکا به ایران نیز که خبرنگار رویترز از او پرسید، گفت: خردمندانی در دولت آمریکا هستند که با توصیه های لازم به دولت، به ترامپ بگویند به ایران حمله نکند. چرا که هیچکس نمی داند بعدش چه اتفاقی خواهد افتاد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 268

به "سرپرست دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن: هیچ نور امیدی در روابط ایران-آمریکا وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن: هیچ نور امیدی در روابط ایران-آمریکا وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید