حبیب صادق گزینه سرمربیگری یاران مهدی طارمی پس از شکست مقابل ذوب آهن

به گزارش دَبی بلاگ، تیم الغرافه پس از حذف خانگی برابر نماینده ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا دچار تحولاتی در کادر فنی می گردد.

حبیب صادق گزینه سرمربیگری یاران مهدی طارمی پس از شکست مقابل ذوب آهن

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الرایه قطر، حبیب صادق جدی ترین نامزد سرمربیگری تیم الغرافه در صورت اخراج کریستین ژورکوف فرانسوی از این سمت است. وی که سابقه همکاری با الغرافه را دارد تا انتها فصل راهنمایی این تیم در لیگ ستارگان قطر را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، کریستین ژورکوف، سرمربی فرانسوی پس از شکست عجیب وغریب شب گذشته الغرافه برابر ذوب آهن در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در معرض اخراج از سوی سران این تیم است. تیم الغرافه در بازی اخیر لیگ ستارگان قطر نیز با شکست برابر ام صلال نیز ضمن از دست دادن شانس صعود به جمع 4 تیم برتر جدول رده بندی به منطقه خطر جدول نزدیک می گردد. مدیران الغرافه با وجود قهرمانی این تیم در رقابت های جام حذفی مصمم هستند تا قید همکاری با سرمربی فرانسوی را بزنند.

تیم الغرافه که از مهدی طارمی، ملی پوش ایرانی بهره مند است شب گذشته با وجود پیروزی 2 بر صفر در نیمه نخست برابر ذوب آهن در نهایت با شکست 3 بر 2 روبرو شد و شانس صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 364

به "حبیب صادق گزینه سرمربیگری یاران مهدی طارمی پس از شکست مقابل ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیب صادق گزینه سرمربیگری یاران مهدی طارمی پس از شکست مقابل ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید