4هزار نفر برای دریافت واکسن رازی کرونا ثبت نام نموده اند

به گزارش دَبی بلاگ، تهران (پانا) - معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی اطلاع داد آزمایش های انسانی رازی کوو پارس، حدود یک ماه پیش، دهم اسفندماه با تزریق واکسن به دو داوطلب پیش قراول شروع شد و تا به امروز 4 هزار نفر برای دریافت واکسن ثبت نام نموده اند.

4هزار نفر برای دریافت واکسن رازی کرونا ثبت نام نموده اند

تا به امروز بیش از 4 هزار نفر برای شرکت در کارآزمایی در سایت covid.rvsri.ac.ir ثبت نام و 80 نفر واکسن دریافت نموده اند.

کارآزمایی بالینی واکسن رازی کوو پارس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی که از روز دهم اسفندماه با تزریق به نخستین گروه داوطلب شروع شده است، در تعطیلات نوروز نیز با استقبال داوطلبان همراه بود.

با وجود شروع تعطیلات نوروزی، گروهی دیگر از داوطلبان تزریق واکسن رازی کوو پارس با حضور در سایت کارآزمایی بالینی این واکسن واقع در بیمارستان رسول اکرم (ص) در فرایند کارآزمایی بالینی واکسن کرونای موسسه رازی مشارکت کردند.

محمد حسین فلاح مهرآبادی، معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی در این باره گفت: با ادامه فرایند مطالعه کارآزمایی بالینی رازی کوو پارس، روز گذشته بیش از 20 داوطلب دیگر به سایت مراجعه کردند که چهار نفر تزریق نوبت دوم، 10 داوطلب واکسن نوبت اول داشتند و 10 نفر آنها با هدف غربالگری مراجعه کردند.

وی یادآور شد: در نتایج اولیه ارزیابی واکسن هم تا به امروز عارضه ای در دریافت نمایندگان واکسن دیده نشده و همانگونه که انتظار می رفت، این پلت فرم جزو بی ضررترین واکسن ها محسوب می گردد.

فلاح مهرآبادی اضافه کرد: آزمایش های انسانی رازی کوو پارس، حدود یک ماه پیش، دهم اسفندماه با تزریق واکسن به دو داوطلب پیش قراول شروع شد. تا کنون بیش از 4000 نفر برای شرکت در کارآزمایی در سایتcovid.rvsri.ac.ir ثبت نام و 80 نفر واکسن دریافت نموده اند.

وی توضیح داد: واکسن رازی کوو پارس، تزریقی-استشاقی بوده و شامل دو دوز عضلانی در روزهای 0 و 21 و یک دوز هم استنشاقی در روز 53 است.

لازم به ذکر است داوطلبان برای شرکت در کارآزمایی بالینی می توانند با مراجعه به سایت covid.rvsri.ac.ir ثبت نام نمایند که پس از آنالیز اولیه با آنها تماس گرفته خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16422

به "4هزار نفر برای دریافت واکسن رازی کرونا ثبت نام نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4هزار نفر برای دریافت واکسن رازی کرونا ثبت نام نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید