تلاش عجیب برای اتصال هدایتی به استقلال!

به گزارش دَبی بلاگ، کوشش عجیبی انجام شده که به پرداختی های هدایتی به استقلالی ها اشاره دارد و آبی پوشان پایتخت را هم به لیست پرداختی های هدایتی اضافه نموده است.

تلاش عجیب برای اتصال هدایتی به استقلال!

شایعه یاری هدایتی به توفیقی بابت انتقال کاوه

روزهای پرتنش و عجیب انتقال کاوه رضایی به استقلال را به یاد دارید؟ تا چند روز قبل از اینکه کاوه با استقلال قرارداد ببندد، همه کار او با پرسپولیس را تمام شده می دانستند. حتی می گفتند هدایتی به ترکاشوند 800 میلیون تومان داده که هیچ مسئله ای بابت جذب کاوه نباشد. کاوه رضایی اما به یکباره به استقلال رفت و در همان روز توافقش با استقلالی ها 400 میلیون تومان نقد از باشگاه دریافت کرد. این ماجرا را تا همین جا داشته باشید و حالا لیست هایی که درباره پرداختی های هدایتی منتشر شده را مرور کنید. در کمال تعجب در بعضی از لیست ها نوشته شده که هدایتی 800 میلیون تومان بابت انتقال کاوه رضایی به توفیقی پرداخت نموده است! آیا هدایتی به عنوان اسپانسر پرسپولیس در آن موقع چنین کاری را نموده و مقدمات انتقال کاوه به تیم رقیب را فراهم نموده؟ اگر چنین بوده توفیقی مابقی مبلغ را چه نموده؟ در همین رابطه با پندار توفیقی و بهرام افشارزاده صحبت نموده ایم و در این گزارش واقعیت را از آن ها جویا شده ایم.

در بسیاری از لیست های منتشر شده درباره پرداختی های هدایتی به اهالی ورزش یک بند مبهم و عجیب به چشم می خورد. پرداخت 800 میلیون تومان به پندار توفیقی، معاون ورزشی وقت باشگاه استقلال بابت خرید کاوه رضایی! آن هم در شرایطی که در همین لیست ها آمده که هدایتی به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس، چند روز قبل مبلغی معاول 200 هزار یورو را به شخص ترکاشوند پرداخت نموده است. هدایتی حتی در مصاحبه هایش اعتراف نموده که برای خرید کاوه رضایی 800 میلیون تومان به باشگاه پرسپولیس پرداخته بود که بعد از انتقال کاوه به استقلال دیگر این مبلغ را از پرسپولیسی ها نگرفته و 800 میلیون تومان برای موارد دیگری هزینه شده است.

پرداخت 800 میلیون تومان به توفیقی اما در حالی در بعضی لیست های مربوط به پرداخت های او به اهالی فوتبال منتشر شده که این موضوع از زوایای مختلفی می تواند مورد آنالیز قرار بگیرد. حسین هدایتی در آن موقع حامی اقتصادی باشگاه پرسپولیس بوده و در کشمکشی که آن روزها بر سر جذب کاوه رضایی بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درگرفته بود، چرا باید چند روز بعد از یاری به باشگاه پرسپولیس و جلسه با کاوه رضایی در دفترش، همان مبلغ را به پندار توفیقی می پرداخت و شرایط حضور کاوه در استقلال را فراهم می کرد؟

نکته مهم تر اینکه کاوه رضایی در جلسه ای که با پندار توفیقی در باشگاه استقلال داشت، 400 میلیون تومان به صورت نقد دریافت نموده و سپس قراردادش را امضا نموده است. اگر بند منتشر شده در این لیست ها درست است و هدایتی 800 میلیون به توفیقی پرداخته باشد، مابقی پول چه شده است؟

در جلسه ای که مدیران باشگاه استقلال بر سر مبلغ قرارداد یک میلیارد و 600 میلیون تومان با کاوه رضایی به توافق می رسند. یک میلیارد اصل قرارداد بود و 600 میلیون تومان هم بابت آپشن های مختلف به مبلغ اصلی اضافه می شد. در همان جلسه پندار توفیقی 400 میلیون تومان به صورت نقد به کاوه رضایی می پردازد و دو هفته بعد 200 میلیون تومان دیگر از طرف باشگاه استقلال به او پرداخت می گردد. حالا این سوال مطرح می گردد که آیا براساس آنچه در بعضی لیست ها درباره پرداختی های هدایتی منتشر شده، توفیقی آن 400 میلیون تومان را از هدایتی گرفته بود و به کاوه پرداخت کرد؟

این ابهامات اما در گفت و گو با بهرام افشارزاده و پندار توفیقی که در زمان انتقال کاوه رضایی به عنوان مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه استقلال فعالیت می کردند، به طور شفاف شرح داده می گردد.

بهرام افشارزاده به طور قاطع هرگونه ارتباط باشگاه استقلال با حسین هدایتی در زمان مدیریتش را تکذیب می نماید و درباره یاری اقتصادی هدایتی به توفیقی برای جذب کاوه رضایی می گوید: اصلاً اصلاً ما با هدایتی هیچ کاری نداشتیم. پول کاوه را هم اسپانسر باشگاه پرداخت. من پرداخت هر پولی از جانب حسین هدایتی به باشگاه استقلال را تکذیب می کنم.

-

علاوه بر افشارزاده، توفیقی هم که در زمان عقد قرارداد کاوه رضایی به طور مستقیم با او مذاکره می کرد و در همان روز عقد قرارداد مبلغ 400 میلیون تومان نقد را به کاوه پرداخت نموده، بهتر می تواند درباره منبع پرداخت این پول شرح بدهد. توفیقی در این رابطه می گوید: در آن فصل جابجایی رقابت سنگینی برای جذب کاوه رضایی بین باشگاه های استقلال و پرسپولیس بود. پول کاوه رضایی را آقای شیرازی به عنوان مدیرعامل شرکت امین سیمای کیش و اسپانسر باشگاه استقلال از محل قراردادش با موسسه اقتصادی اعتباری کوثر پرداخت کرد و تمام مستندات پرداخت این مبلغ در باشگاه استقلال موجود است.

توفیقی تأکید می نماید: هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد که حسین هدایتی به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس در آن کشمکشی که بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر سر کاوه رضایی بود، به باشگاه استقلال یاری کند! اصلاً چرا باید چنین کاری را بکند. اگر چنین موضوعی در لیستی بیان شده، قطعاً به اشتباه بیان شده است.

در واقع با توجه به گزارش هایی که منتشر شده، به نظر می رسد یک برداشت اشتباه از لیست اولیه، می تواند باعث درج نام توفیقی و باشگاه استقلال مقابل پرداختی 800 میلیون تومان بابت انتقال کاوه رضایی شده باشد و در واقع هدایتی این مبلغ را به باشگاه پرسپولیس پرداخت نموده است.

علاوه بر همه این ها بعد از اعلام این موضوع که باشگاه پرسپولیس باید مبالغی که از حسین هدایتی دریافت نموده را بازگرداند، کوشش عجیبی اجرا شده که به پرداختی های هدایتی به استقلالی ها اشاره دارد و آبی پوشان پایتخت را هم به لیست پرداختی های هدایتی اضافه نموده است. این در حالی است که حداقل درباره بند مبهم و بحث برانگیز پرداختی هدایتی به توفیقی بابت انتقال کاوه رضایی، این موضوع از طرف مدیرعامل وقت و معاون ورزشی باشگاه در زمان انتقال کاوه به استقلال تکذیب می گردد.

یادداشت هایی درباره حسین هدایتی را می توانید اینجا بخوانید:

حسین هدایتی، تصویر تمام قد از مدل خانمانسوز خصوصی سازی

فوتبال ایران همچنان یک حسین هدایتی دیگر می خواهد!

2-1

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 471

به "تلاش عجیب برای اتصال هدایتی به استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش عجیب برای اتصال هدایتی به استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید