کمیته ای برای تحقیق درباره اتهامات اخوان المسلمین تشکیل داده ایم

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران: سفیر انگلیس در قاهره بیان کرد که این کشور کمیته ای را برای تحقیق درباره اتهامات منتسب به جماعت اخوان المسلمین تشکیل داده است.

کمیته ای برای تحقیق درباره اتهامات اخوان المسلمین تشکیل داده ایم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، جان کاسن سفیر انگلیس در قاهره طی اظهاراتی با اشاره به تشکیل کمیته انگلیسی برای تحقیق درباره اتهامات منتسب به اخوان المسلمین تاکید نمود که این کمیته بزودی نتایج تحقیقات خود را اعلام خواهد نمود.

وی توضیح داد که موفقیت مصر ناشی از وجود موسساتی خواهد بود که از سوی رسانه های خبری و شهروندان مورد محاسبه و بازخواست قرار می گیرند و هر گونه مخالفت ها نیز باید مسالمت آمیز باشد.

کاسن اضافه نمود که دموکراسی تنها مربوط به انتخابات نیست اما اساسا بر اقتصاد قوی متکی است و اعطای فرصت به جوانان نیز عامل مهمی در مرحله آینده خواهد بود.

وی توضیح داد که انگلیس با مصر همکاری مستمر و قوی برای بازگرداندن اموال به سرقت رفته مصری ها، دارد و با هر گونه درخواست مصر برای تحویل افراد تحت تعقیب قضایی که در خاک انگلیس حضور دارند، به طور جدی تعامل خواهد شد.

سفیر انگلیس در قاهره اشاره نمود که تعطیلی سفارت این کشور در قاهره نیز صرفا برای تعلیق خدمات به دلیل اوضاع نابسامان امنیتی در اطراف سفارتخانه بود.

ع

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5282

به "کمیته ای برای تحقیق درباره اتهامات اخوان المسلمین تشکیل داده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته ای برای تحقیق درباره اتهامات اخوان المسلمین تشکیل داده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید