کرونا در قم تا حدودی کنترل شده ولی نباید غافلگیر شویم

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/قم استاندار قم اعلام کرد: احتیاج داریم جمعیت آماری خود را در جهت سیاست های پیشگیرانه بیماری کرونا شناسایی و غربالگری کنیم تا این بیماری را که تا حدی کنترل شده را تحت کنترل درآوریم و غافلگیر نشویم.

کرونا در قم تا حدودی کنترل شده ولی نباید غافلگیر شویم

بهرام سرمست پس از بازدید از مرکز بهداشت استان در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: از تمام کادر درمانی و بهداشتی در استان تشکر درایم زیرا کادر بهداشت از ابتدای شیوع بیماری در استان در خط مقدم مبارزه با این بیماری بودند و فداکارانه وارد میدان شدند.

وی اضافه نمود: این مراسم به منظور قدردانی از زحمات و کوشش های این عزیزان است که کوشش های آن ها سبب شد توفیقات خوبی درروند مبارزه با بیماری کرونا به دست آوریم و بتوانیم این بیماری را تا حدی کنترل کنیم.

وی با تاکید براینکه این توفیقات حاصل کوشش همه دستگاه ها و ارگان های استان بوده است، یادآورشد: همه دستگاه های اجرایی، علما و روحانیت، کادر درمان و پزشکی، خیرین و گروه های مردمی ظرفیت های خود را پای کار آوردند و علیرغم اینکه مشکل داشتیم، توانستیم تا حدودی به یک شرایط آرامش نسبی برسیم.

سرمست با اشاره به اهمیت شروع مرحله دوم غربالگری شهروندان قم اعلام کرد: احتیاج داریم جمعیت آماری خود را در جهت سیاست های پیشگیرانه بیماری کرونا شناسایی و غربالگری کنیم تا این بیماری را که تا حدی کنترل شده را تحت کنترل درآوریم و غافلگیر نشویم و از شیوع این بیماری پیش گیری کنیم.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8316

به "کرونا در قم تا حدودی کنترل شده ولی نباید غافلگیر شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در قم تا حدودی کنترل شده ولی نباید غافلگیر شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید