کاپلو: یوونتوس برای تمام کردن کار رئال مادرید به پوگبا نیاز دارد

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه معتقد است قهرمان ایتالیا برای گذر از رئال مادرید و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا به هافبک فرانسوی اش نیاز دارد.

کاپلو: یوونتوس برای تمام کردن کار رئال مادرید به پوگبا نیاز دارد

به گزارش خبرنگاران، فابیو کاپلو با تمجید از هافبک فرانسوی یوونتوس که در پیروزی 2 بر یک این تیم برابر رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دلیل مصدومیت، غایب بود به روزنامه آس اسپانیا گفت: به نظرم حضور پل پوگبا در بازی برگشت یووه مقابل رئال مادرید در سانتیاگوبرنابئو خیلی مهم است و یوونتوس برای تمام کردن کار رئال به او نیاز دارد. پل بازیکن بزرگی است. او بازیکنی قدرتمند و به لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی است. پوگبا بازیکن پا به توپی است و قدرت تمام کنندکی بالایی دارد. او هر چیزی که یک بازیکن باید داشته باشد را دارد.

کاپلو که خود پیش از این سرمربی هر دو تیم یوونتوس و رئال بوده، در ادامه بیان کرد: یوونتوس به خوبی می داند که چطور با روش های متفاوت بازی کند. نمی دانم که در سانتیاگوبرنابئو، آلگری از سه مدافع میانی استفاده خواهد کرد یا خیر! این بستگی به این دارد که بانوی پیر در فکر دفاع کردن باشد یا اینکه در فکر گشودن دروازه رئال باشد.

وی همچنین در خصوص اختلاف دو امتیازی بارسلونای صدرنشین و رئال مادرید در فاصله سه هفته مانده به انتها فصل جاری لالیگا گفت: همه می دانند که من طرفدار رئال مادرید هستم ولی در حال حاضر بارسلونا در سطح بالایی است. نگاه کنید آنها چهارشنبه شب مقابل بایرن مونیخ (پیروزی 3 بر صفر) چه کردند, باورنکردنی بود. البته هنوز احتمال اینکه بارسلونا در لالیگا امتیاز از دست بدهد، وجود دارد درست همانند تساوی 2 بر 2 که مقابل سویا داشتند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3916

به "کاپلو: یوونتوس برای تمام کردن کار رئال مادرید به پوگبا نیاز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپلو: یوونتوس برای تمام کردن کار رئال مادرید به پوگبا نیاز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید