کاخ سفید: پنس تصمیم گرفته چند روز از ترامپ فاصله بگیرد

به گزارش دَبی بلاگ، پس از ابتلای دستیار معاون وزیر خارجه آمریکا به ویروس کرونا، پنس تصمیم گرفته چند روزی فاصله خود با رئیس جمهور آمریکا را حفظ کند.

کاخ سفید: پنس تصمیم گرفته چند روز از ترامپ فاصله بگیرد

کیلی مک انانی سخنگوی کاخ سفید روز سه شنبه گفت که تردیدی در این باره وجود ندارد که رئیس جمهور در حال تعامل با شرکت های داروسازی است تا اطمینان حاصل گردد که واکسن کووید-19 در دسترس همگان باشد.

وی که در کنفرانس خبری کاخ سفید صحبت می کرد، اضافه کرد: پس از آنکه تست ابتلا به کرونای دستیار مایک پنس مثبت اعلام شد، پنس تصمیم گرفته که چند روزی فاصله خود را با ترامپ حفظ کند.

پایگاه خبری بلومبرگ روز گذشته خبر داده بود که مایک پنس از بقیه کارکنان کاخ سفید دور نگه داشته شده و خود را قرنطینه نموده است.

این اقدام بعد از آن اتخاذ شد که روز آدینه آزمایش کرونای کیتی میلر مدیر مطبوعاتی معاون رئیس جمهور آمریکا مثبت اعلام شد. وی در جلسات متعدد کارگروه کروناویروس کاخ سفید شرکت نموده بود که مقامات دیگری نیز در آن حضور داشته اند.

روزنامه نیویورک تایمز روز یک شنبه گزارش داده بود، در جدیدترین نشانه نگرانی درباره این که کروناویروس ممکن است در بین مقامات ارشد دولت آمریکا شیوع پیدا کند، 3 مقام ارشد بهداشت عمومی آمریکا خودقرنطینه جزئی یا کامل را به مدت دو هفته بعد از تماس با فردی که آزمایش کرونای وی مثبت شده بود، شروع کردند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: فرارو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8682

به "کاخ سفید: پنس تصمیم گرفته چند روز از ترامپ فاصله بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید: پنس تصمیم گرفته چند روز از ترامپ فاصله بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید