پیشرفت 80درصدی فاز نخست پروژه مجتمع خدمات رفاهی و هتل در مرز نوردوز

به گزارش دَبی بلاگ، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از آمادگی فاز نخست پروژه مجتمع خدمات رفاهی، بین راهی و هتل دوستاره کامتال واقع در مرز نوردوز برای بهره برداری در نیمه اول امسال اطلاع داد.

پیشرفت 80درصدی فاز نخست پروژه مجتمع خدمات رفاهی و هتل در مرز نوردوز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر، گفت: پروژه مجتمع خدمات رفاهی، بین راهی و هتل دوستاره کامتال در راستای توسعه زیرساخت های گردشگری منطقه در نقطه صفر مرزی توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده که هم اکنون با 80درصد پیشرفت فیزیکی همراه است و با توجه به اهتمام مدنظر سرمایه گذار جزو باکیفیت ترین پروژه های گردشگری استان به شمار می رود که موجب ارتقای کیفیت ارائه خدمات اقامتی و رفاهی به گردشگران ورودی به کشور از مرز ارمنستان خواهد شد.

او در ادامه با بیان اینکه فاز نخست این پروژه تا پایان سال 99 به بهره برداری خواهد رسید، اضافه نمود: فاز نخست این پروژه شامل هتل دوستاره و مرکز پذیرایی است که در حال انجام بوده و دارای 85 تخت اقامتی است، پس از بهره برداری از آن فاز دوم شامل پمپ بنزنی، صندلی سی ان جی و... نیز به طور همزمان در حال انجامست.

حمزه زاده در پایان حجم کل سرمایه گذاری شده در این پروژه را 200میلیارد ریال بیان کرد و گفت: با بهره برداری از پروژه مجتمع خدمات رفاهی، بین راهی و هتل دوستاره جلفا حداقل برای 35 نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7904

به "پیشرفت 80درصدی فاز نخست پروژه مجتمع خدمات رفاهی و هتل در مرز نوردوز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت 80درصدی فاز نخست پروژه مجتمع خدمات رفاهی و هتل در مرز نوردوز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید