پهپاد جاسوسی تروریست ها در سوریه سرنگون شد

به گزارش دَبی بلاگ، یک خبرگزاری روسی گفت پهپاد متجاوز آمریکایی که از سوی تروریست های جبهه النصره بکار گرفته می شد، در هنگام انجام یک پرواز جاسوسی در حوالی پایگاه حمیمیم، از سوی جنگنده روسی هدف قرار گرفت و سرنگون شد.

پهپاد جاسوسی تروریست ها در سوریه سرنگون شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، خبرگزاری روسی آویاپرو اعلام کرد پهپاد متجاوز آمریکایی که از سوی تروریست های جبهه النصره بکار گرفته می شد، در هنگام انجام یک پرواز جاسوسی در حوالی پایگاه حمیمیم، از سوی جنگنده روسی هدف قرار گرفت و سرنگون شد.

این پهپاد آمریکایی قصد داشت حمله احتمالی را به پایگاه هوایی حمیمیم که در اختیار ارتش روسیه است، صورت دهد.

خبرگزاری آویاپرو به نقل از منابع مطلع اعلام کرد وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اوایل سال جاری این پهپاد را در اختیار تروریست های جبهه النصره قرار داد. وزارت دفاع روسیه هنوز درباره جزئیات این حادثه خبری منتشر نکرده است.

پیش از این نیز وزارت دفاع روسیه اعلام کرد یک جنگنده روسی هواپیمای جاسوسی آمریکا را که در حال پرواز به سمت یکی از پایگاه های نظامی این کشور در استان لاذقیه سوریه بود، شناسایی کرد.

بنا بر اعلام وزارت دفاع روسیه، این حادثه پس از آن به وقوع پیوست که یک جنگنده روسی به منظور مقابله با یک هدف هوایی شناسایی شده که به سمت مواضع روسیه در سوریه در حال حرکت بود، از پایگاه هوایی حمیمیم برخاست. این هواپیمای جاسوسی متعلق به نیروی هوایی آمریکا شناسایی شد.

4129/

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10322

به "پهپاد جاسوسی تروریست ها در سوریه سرنگون شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پهپاد جاسوسی تروریست ها در سوریه سرنگون شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید