نتایج انتخابات نوادا آدینه معین خواهد شد

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران: با توجه به رقابت تنگاتنگ نامزد دموکرات ها و جمهوریخواهان، مقامات ایالت نوادا بامداد پنجشنبه اعلام کردند که نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در این ایالت تا فردا (آدینه به وقت ایران) به طول خواهید کشید.

نتایج انتخابات نوادا آدینه معین خواهد شد

به گزارش خبرنگاران به نقل ایرنا، شبکه سی ان ان پنجشنبه گفت، مقامات انتخاباتی نوادا می گویند که آنها انتظار دارند آخرین نتایج انتخابات در این ایالت که دارای 6 رای الکترال است، روز پنجشنبه (به وقت محلی) منتشر نمایند.

جنیفر راسل مدیر ارتباطات ایالت نوادا در این باره به سی ان ان گفت: نتایج نهایی انتخابات این ایالت در ظهر پنجشنبه اعلام خواهد شد.

براساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، رقابت انتخاباتی در ایالت نوادا بسیار نزدیک است و مقامات انتخاباتی تا کنون 75 درصد از آرا را شمرده و بایدن تا کنون توانسته 588 هزار و 252 رای معادل 49.3 درصد از آرای را به خود اختصاص دهد.

ترامپ نیز با عقب افتادن از بایدن تا کنون 580 هزار و 605 رای معادل 48.7 درصد آرای را کسب نموده است.

به طول انجامیدن شمارش آرا در ایالت نوادا بیشتر به خاطر شمارش زیاد آرای پستی بوده است. گفته می گردد هر چه به تعداد آرای پستی در ایالت های کلیدی و چرخشی آمریکا مانند نوادا اضافه نموده می گردد شانس ترامپ برای کسب پیروزی در انتخابات کاهش می یابد.

بنابر آخرین آمار نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا و تا این لحظه، جو بایدن با 264 رای الکترال در برابر 214 رای الکترال دونالد ترامپ پیش است.

زمان انتخابات 2020 آمریکا شامگاه سه شنبه در همه ایالت ها به انتها رسید و مقام های انتخاباتی همچنان در حال شمارش آرا هستند.

فرماندار ایالت پنسیلوانیا در ساعت اولیه بامداد روز چهارشنبه به وقت محلی در پیامی توئیتری نوشت: هنوز بیش از یک میلیون برگه رای پستی برای شمارش در این ایالت داریم.

وی اضافه نمود: به پنسیلوانیایی ها قول می دهم که همه آرا شمارش گردد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13364

به "نتایج انتخابات نوادا آدینه معین خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج انتخابات نوادا آدینه معین خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید