مهدی: تصمیم گیری ها برای حفظ تمامیت فوتبال کشور خواهد بود، مدارک باشگاه ها در حال آنالیز است

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ اعلام نمود، این کمیته در حال آنالیز مدارک باشگاه ها جهت حضور در فصل آینده رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست.

مهدی: تصمیم گیری ها برای حفظ تمامیت فوتبال کشور خواهد بود، مدارک باشگاه ها در حال آنالیز است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، سهیل مهدی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای گفت: این کمیته در حال آنالیز مدارک باشگاه ها جهت حضور در فصل آینده رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست. بر همین اساس و باتوجه به فعالیت های اجرا شده در کمیته صدور مجوز حرفه ای و جدول زمانبندی که برای باشگاه ها داشتیم، فرصت تکمیل مدارک از سوی باشگاه ها به سرانجام رسیده است و در حال آنالیز مدارک آنها هستیم.

وی ادامه داد: برآورد هایی درباره تأیید یا حذف باشگاه ها هم اکنون مطرح شده که در این زمینه باید بگویم کمیته صدور مجوز حرفه ای در حال رسیدگی گزارش های باشگاه هاست و پس از آنالیز نهایی، گزارش های خود را به کمیته بدوی ارسال می نماید. در کمیته بدوی گزارش ها مجدداً بازبینی می گردد و اگر سؤالی وجود داشته باشد، نسبت به آن اقدام خواهد شد. نکته مهمی که وجود دارد این است که سعی می کنیم تصمیم گیری ها و اقداماتی که صورت خواهد گرفت حتماً در رابطه با حفظ تمامیت فوتبال کشور در عرصه های بین المللی باشد. پس از آن کمیته بدوی رأی خود را مستقل اعلام می نماید و کمیته صدور مجوز حرفه ای تصمیم گیرنده نخواهد بود. ما فقط نتایج آنالیز خود را در اختیار کمیته بدوی قرار می دهیم. در این میان اگر باشگاهی به رأی کمیته بدوی اعتراض دارد ظرف مدت پنج روز می تواند به کمیته استیناف اعتراض خود را اعلام کند.

وی ادامه داد: از سرانجام فرصت ارسال مدارک تا آخرین روز رأی استیناف، باشگاه ها نمی توانند مدرکی را ارائه نمایند و تصمیماتی که در کمیته بدوی یا استیناف رفته می گردد براساس مدارکی است که تا قبل از اعتراض خود ارائه نموده اند.

مهدی در سرانجام ضمن تشکر از تمام باشگاه ها که تا این لحظه با این کمیته همکاری داشته اند، گفت: امیدوارم بتوانیم مانند هر سال نمایندگان خوبی در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2854

به "مهدی: تصمیم گیری ها برای حفظ تمامیت فوتبال کشور خواهد بود، مدارک باشگاه ها در حال آنالیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: تصمیم گیری ها برای حفظ تمامیت فوتبال کشور خواهد بود، مدارک باشگاه ها در حال آنالیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید