مقاومت اعجاب انگیز گوشی های تاشدنی اوپو؛ دستگاه را تا یک میلیون بار باز و بسته کنید، عکس

به گزارش دَبی بلاگ، زومیت نوشت: اوپو مدعی است که گوشی های تاشدنی این شرکت تا یک میلیون بار دربرابر باز و بسته شدن مقاوم هستند.

مقاومت اعجاب انگیز گوشی های تاشدنی اوپو؛ دستگاه را تا یک میلیون بار باز و بسته کنید، عکس

برند چینی اوپو یکی از معدود سازندگان گوشی تاشدنی به شمار می رود و در بین کاربران چینی محبوب است. گوشی تاشدنی اوپو فایند N3 فلیپ و اوپو فایند N3رقبای جدی سامسونگ گلکسی Z Fold 5 و گلکسی Z Flip 5 به شمار می روند.

بیلی ژانگ، رئیس بازاریابی اوپو، پستی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر و در آن به تأییدیه TUV Rheinland برای مقاومت فایند N3 فلیپ و فایند N3 برای یک میلیون بار باز و بسته شدن اشاره نمود.

اوپو هنگام معرفی فایند N3 فلیپ، مقاومت این گوشی دربرابر 600 هزار بار باز و بسته شدن را تأیید کرد؛ اما پس از گذشت مدتی و در مراسم رونمایی فایند N3، بیان کرد که هر دو گوشی تأییدیه مقاومت دربرابر یک میلیون بار باز و بسته شدن را دارند.

مرکز تحقیقاتی Bureau Veritas گوشی تاشدنی گلکسی Z Fold 5 را آزمایش کرد و این محصول توانست تا 200 هزار بار دربرابر باز و بسته شدن دوام بیاورد. گلکسی Z Flip 5 در آزمایش باز و بسته شدن همراه با پوشاندن آن با آرد و تخم مرغ و شکر توانست تا 400 هزار بار مقاومت کند.

اگر شرایط انجام آزمایش گوشی های تاشدنی اوپو و سامسونگ را یکسان در نظر بگیریم، می توان بگوییم که گوشی های تاشدنی اوپو دوام بیشتری از گوشی های تاشدنی سامسونگ دارند. ناگفته نماند که گوشی های تاشدنی سامسونگ گواهی IPX8 را برای مقاومت دربرابر آب دارند؛ اما اوپو فایند N3 فلیپ و فایند N3 از گواهی IPX4 بهره می برند.

سه گوشی تاشدنی گلکسی Z Flip 5 و گلکسی Z Fold 5 و اوپو فایند N3 از پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 بهره می برند؛ اما اوپو فایند N3 فلیپ پردازنده Dimensity 9200 را در دل خود جا داده است.

برای اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی اوپو و قیمت گوشی برندهای دیگر به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 آبان 1402 بروزرسانی: 20 آبان 1402 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 31335

به "مقاومت اعجاب انگیز گوشی های تاشدنی اوپو؛ دستگاه را تا یک میلیون بار باز و بسته کنید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاومت اعجاب انگیز گوشی های تاشدنی اوپو؛ دستگاه را تا یک میلیون بار باز و بسته کنید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید