مراکز فقط بر اساس ماموریت خود پذیرش دانشجو داشته باشند

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در نشست هم اندیشی که با حضور دکتر مرتضی واحدی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی زنجان، روسای مراکز آموزشی و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی زنجان برگزار گردید، از گفت: مأموریت مرکز علمی کاربردی نیز تعیین شده است و مراکز فقط باید در چارچوب مأموریت خود دانشجو پذیرش نمایند.

مراکز فقط بر اساس ماموریت خود پذیرش دانشجو داشته باشند

به گزارش خبرنگاران، دکترمحمد حسین امید در این نشست ضمن بیان این مطلب گفت: تعداد مراکز این دانشگاه از سال 1384 تا کنون رشد چشمگیری داشته است ولی با کاهش فرایند رشد جمعیت در کشور، دانشگاه ها با مشکل روبرو خواهند شد.

وی اضافه نمود: رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز ساماندهی شده است، مراکزی که در رشته های غیر مرتبط دانشجو جذب می کردند دیگر مجاز به پذیرش دانشجوی غیر مرتبط نیستند و باید در رشته های خود دانشجو پذیرش نمایند.

در ادامه سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی زنجان گفت: ما برآنیم با الگوبرداری از دانشگاه های معتبر یک فضای کاری مشترک داشته باشیم.

همچنین وی اظهار کرد: دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی با امضای الکترونیک از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی،در سرانجام این نشست، روسای مراکز و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی زنجان در مورد موارد مربوطه با دکتر محمدحسین امید به پرسش و پاسخ پرداختند و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در مورد مسائل مطرح شده ارائه کردند.

لازم به ذکر است طی سفر رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به استان زنجان، جلسه شورای تعامل و گفتگو دانشجویی مراکز آموزشی علمی کاربردی این استان نیز برگزار گردید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9803

به "مراکز فقط بر اساس ماموریت خود پذیرش دانشجو داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز فقط بر اساس ماموریت خود پذیرش دانشجو داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید