مجری سرشناس انگلیسی: آمریکایی ها هر روز بر اثر کرونا می میرند، ترامپ گُلف بازی می نماید

به گزارش دَبی بلاگ، مهدی حسن مجری- خبرنگار سرشناس انگلیسی مستقر در واشنگتن با اشاره به تازه ترین آمار کرونا در آمریکا گفت: 1100 نفر در یک روز بر اثر کووید-19 مُردند و رئیس جمهور دوباره مشغول گُلف بازی است.

مجری سرشناس انگلیسی: آمریکایی ها هر روز بر اثر کرونا می میرند، ترامپ گُلف بازی می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در ادامه هشدارها درباره شرایط همه گیری ویروس کرونا در آمریکا یک چهره شناخته شده رسانه ای مستقر در پایتخت آمریکا، به شدت به عملکرد دونالد ترامپ در مهار این ویروس و اصرارش بر گُلف بازی کردن تاخته است.

مهدی حسن، ستون نویس پایگاه آمریکایی اینترسپت و مجری سرشناس شبکه الجزیره در یک توییت نظر خود را درباره تازه ترین آمارهای تلفات ویروس کرونا در آمریکا مطرح و به شدت از عملکرد دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور بیان کرد.

در پیغام توییتری این مجری- خبرنگار شناخته شده انگلیسی مستقر در واشنگتن دی سی (پایتخت آمریکا) آمده است: (تنها) در یک روز 1100 نفر در ایالات متحده بر اثر کووید-19 کشته شدند. معادل اینکه چهار هواپیما در یک روز در ایالات متحده سقوط نموده و همه سرنشینانش کشته شوند و ما فقط پذیرای این موضوع هستیم.

مهدی حسن

مهدی حسن اضافه نمود: بسیاری از افراد حتی این موضوع را که اوضاع چقدر بد است، متوجه نیستند. رئیس جمهور (دونالد ترامپ) هم دوباره آخر هفته (شنبه و یکشنبه) دارد گُلف بازی می نماید.

انتقاد این چهره رسانه ای شناخته شده غربی از شرایط ویروس کرونا در آمریکا و عملکرد رئیس جمهور در حالی مطرح شده که طی شبانه روز گذشته برای چهارمین روز متوالی بیش از 1000 مرگ بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور ثبت شد.

طبق آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دست کم هزار و 19 نفر در سراسر آمریکا بر اثر ابتلا به کرونا طی روز آدینه جان خود را از دست دادند و شمار کل مبتلایان هم به بیش از 4 میلیون نفر رسید (جزئیات بیشتر).

م

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10608

به "مجری سرشناس انگلیسی: آمریکایی ها هر روز بر اثر کرونا می میرند، ترامپ گُلف بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجری سرشناس انگلیسی: آمریکایی ها هر روز بر اثر کرونا می میرند، ترامپ گُلف بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید