مالک ناپولی برای فروش باشگاه نزدیک به یک میلیارد یورو می خواهد

به گزارش دَبی بلاگ، مالک باشگاه ناپولی در پی جنجال های به وجود آمده در این تیم قصد فروش باشگاه را دارد اما برای آن قیمتی بالا معین نموده است.

مالک ناپولی برای فروش باشگاه نزدیک به یک میلیارد یورو می خواهد

به گزارش خبرنگاران، ظاهراً اورلیو دلورنتیس تصمیم خود را برای فروش باشگاه ناپولی گرفته است. او بعد از ماجرای سرپیچی بازیکنان تیم از دستور او برای رفتن به یک اردوی تنبیهی از باشگاه داری دلزده شده است و می خواهد باشگاه ناپولی را با رقمی در حدود 900 میلیون یورو بفروشد.

نشریه دیلی میل انگلیس روز گذشته (چهارشنبه) اعلام نموده بود که خانواده سلطنتی آل ثانی قطر برای خرید باشگاه ناپولی پیشنهادی 560 میلیون یورویی ارائه نموده است. اکنون اما نشریه ماتینو ایتالیا مدعی شده است که دلورنتیس این رقم را خیلی پایین می داند و گفته که قیمت مورد نظر او 900 میلیون یورو است.

این نشریه در بخشی دیگر از گزارش خود نوشته که بعید است دلورنتیس به آسانی حاضر به فروش باشگاه ناپولی گردد، هر چند انتظار می رود که او در ماه ژانویه چند جلسه با اعضای خانواده آل ثانی داشته باشد که در خصوص عقد قرارداد های اسپانسری خواهد بود.

دلورنتیس سال 2004 باشگاه ناپولی را خرید و آن را از ورشکستگی نجات داد. از آن روز به بعد، ناپولی دو بار قهرمان جام حذفی ایتالیا شده است.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3999

به "مالک ناپولی برای فروش باشگاه نزدیک به یک میلیارد یورو می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک ناپولی برای فروش باشگاه نزدیک به یک میلیارد یورو می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید