سریال طنزِ جواد رضویان و سیامک انصاری به آنتن رسید، از هفته آینده هر شب ساعت 20:45 در شبکه سه سیما

به گزارش دَبی بلاگ، در این سریال که از یکشنبه چهار آبان روی آنتن می رود بازیگرانی از جمله سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیر حسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میر علمی به ایفای نقش می پردازند.

سریال طنزِ جواد رضویان و سیامک انصاری به آنتن رسید، از هفته آینده هر شب ساعت 20:45 در شبکه سه سیما

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، جواد رضویان و سیامک انصاری در چند ماه اخیر در حال ساخت سریالی مشترک به تهیه کنندگی مهدی فرجی بودند. سریالی طنز که به تازگی تیزرهای آن نیز روی آنتن شبکه رفته است.

رضویان پیش از این هم در ساخت چند مجموعه طنز دست داشته است و در سال 94 یک مجموعه ترکیبی با نام سه شو را در شبکه سه کارگردانی کرد. از پیروز ترین کارهای رضویان البته می توان به قرارگاه مسکونی اشاره نمود که در زمان پخش مخاطبان فراوانی هم داشت و حالا تجربه جدید او همکاری مشترکی با سیامک انصاری است و دو نفره این سریال را کارگردانی نموده اند.

مهدی فرجی نیز تهیه کننده این سریال این روزها درگیر ساخت فصل سوم نون.خ است که هر دو فصل قبلی آن با پیروزیت و اقبال زیاد مخاطبان و رسانه ها روبرو شد و حالا باید دید حاصل این همکاری سه نفره می تواند پس از مدت ها به یک طنز سرحال در شبکه سه منجر گردد؟

در این سریال که از یکشنبه چهار آبان روی آنتن می رود بازیگرانی از جمله سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیر حسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میر علمی به ایفای نقش می پردازند.

این سریال از هفته آینده هر شب ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 12579

به "سریال طنزِ جواد رضویان و سیامک انصاری به آنتن رسید، از هفته آینده هر شب ساعت 20:45 در شبکه سه سیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال طنزِ جواد رضویان و سیامک انصاری به آنتن رسید، از هفته آینده هر شب ساعت 20:45 در شبکه سه سیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید