سانداکاران کرمانی بر سکوی سوم رقابت های ووشو قهرمانی کشور

به گزارش دَبی بلاگ، پیکارهای ووشوی قهرمانی جوانان کشور در بخش ساندای پسران که حکم انتخابی تیم ملی را داشت، با مقام سومی کرمانی ها سرانجام یافت.

سانداکاران کرمانی بر سکوی سوم رقابت های ووشو قهرمانی کشور

رضا امیری، رییس هیئت ووشو استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار، گفت: رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان کشور ـ انتخابی تیم ملی، گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از روز سه شنبه با حضور نمایندگان 35 تیم از استان های سراسر کشور به میزبانی نجف آباد اصفهان، در سالن موهبت شروع شد.

وی اضافه کرد: تیم استان کرمان به مربیگری استاد نوروزی در این رقابت ها حضور یافت.

امیری توضیح داد: رقابت های بخش ساندا (مبارزه) با حضور 287 ووشوکار در رده های سنی نوجوانان و جوانان برگزار گردید.

وی یادآور شد: در سرانجام این بخش، تیم استان مازندران با کسب سه مدال طلا، 2 نقره و یک برنز در رتبه نخست ایستاد، سیستان و بلوچستان با 2 طلا و یک برنز دوم شد و کرمان با یک طلا و 2 نقره به مقام سوم دست یافت.

رییس هیئت ووشو استان کرمان گفت: بر این اساس، در رده سنی نوجوانان در وزن منهای 42 و منهای 45 کیلوگرم به ترتیب ابوالفضل مرادی و محمدامین ملانی نقره گرفتند و در وزن منهای 70 کیلوگرم ابوالفضل بندی اسدی به مدال طلا دست یافت.

امیری اضافه کرد: رقابت های بخش تالو (اجرای فرم) نیز از فردا (پنجشنبه) با حضور 158 تالوکار در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان شروع و سه روز ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه نفرات برتر این رقابت ها در 2 بخش تالو و ساندا به اردوی آماده سازی تیم جوانان ایران دعوت می شوند، توضیح داد: تیم ووشوی جوانان ایران، سال آینده پیکارهای قهرمانی آسیا در برونئی را پیش رو دارد.

ب

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 301

به "سانداکاران کرمانی بر سکوی سوم رقابت های ووشو قهرمانی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانداکاران کرمانی بر سکوی سوم رقابت های ووشو قهرمانی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید