ساری: تفکراتم در حال عملی شدن است، کاستا با ادامه این روند بازیکن سرنوشت سازی می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، مائوریتزیو ساری با وجود شکست مقابل اتلتیکومادرید از تیمش گلایه چندانی نداشت.

ساری: تفکراتم در حال عملی شدن است، کاستا با ادامه این روند بازیکن سرنوشت سازی می گردد

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل اتلتیکومادرید در آخرین بازی جام قهرمانان بین المللی روند سیاه و سفیدپوشان را مثبت خواند. سرمربی تیم فوتبال یوونتوس گفت: از نمایش تیم راضی بودم. در نیمه اول، کیفیت فنی خوبی را به نمایش گذاشتیم و در نیمه دوم هم خوب بودیم. شخصیت تیم را پسندیدم. با بازیکنان جدید و چند بازیکن تیم از جمله داگلاس کاستا و خدیرا که برای مدت زمان زیادی بازی ننموده بودند تا انتها جنگیدیم.

وی اظهار داشت: در بعضی موارد باید بهتر شویم، مثلا دیگر نباید گلی مثل گل دوم این بازی دریافت کنیم. تفکرات اصلی من در حال عملی شدن است. در بازیگردانی خوب هستیم اما باید در جزئیاتی که تفاوت ها را رقم می زنند و همچنین کارهای دفاعی بهتر شویم. با این حال از بچه ها بابت درک مفهوم کنترل مالکیت و بازی، راضی هستم.

ساری اضافه کرد: داگلاس کاستا برای هر سبک فوتبالی مناسب است. او خیلی خوب بازی کرد. داگلاس با عزم و اشتیاق بالایی در حال کار کردن است. اگر او با همین نگرش ادامه دهد و آماده تر گردد، می تواند بازیکنی سرنوشت ساز باشد.

سرمربی یوونتوس توضیح داد: هم اکنون 6 بازیکن در تیم داریم که جایی در لیست لیگ قهرمانان نخواهند داشت، به همین دلیل شاید مجبور به اخذ تصمیم هایی ناخوشایند شویم. لیست ما 22 نفره است و 3 سنگربان در آن حضور خواهند داشت. دیبالا 2 جلسه تمرینی انجام داده و 30 دقیقه بازی نموده است. در واقع ناآماده بودن روی نمایش او در پست مهاجم کاذب تاثیر دارد اما اگر آماده باشد در محوطه جریمه حریف فوق العاده بازی خواهد نمود. همانگونه که با همه بازیکنان صحبت می کنم با دیبالا هم صحبت می کنم.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2001

به "ساری: تفکراتم در حال عملی شدن است، کاستا با ادامه این روند بازیکن سرنوشت سازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: تفکراتم در حال عملی شدن است، کاستا با ادامه این روند بازیکن سرنوشت سازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید