رییس فدراسیون کبدی: نگران بودم درخشش کنیا مقابل ایران بودم، نشان دادیم قدرت برتر جهانیم

به گزارش دَبی بلاگ، رییس فدراسیون کبدی گفت: قهرمانی جوانان دنیا بار دیگر نشان داد ایران قدرت برتر کبدی دنیا است.

رییس فدراسیون کبدی: نگران بودم درخشش کنیا مقابل ایران بودم، نشان دادیم قدرت برتر جهانیم

عباس اورسجی پس از قهرمانی ایران در رقابت های کبدی جوانان جهان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: خدا را شکر بچه ها در فینال عالی ظاهر شدند و توانستند با نمایشی خوب کنیا را شکست دهند و به عنوان قهرمانی برسند.

رییس فدراسیون کبدی با تبریک این قهرمانی به ملت ایران، گفت: ابتدای بازی دو تیم فرایند پایاپایی داشتند و من استرس گرفتم و نگران شدم که شگفتی سازی های کنیا در این مسابقات مقابل ایران نیز ادامه داشته باشد اما خوشبختانه تمام بازیکنان با اجرای دقیق برنامه مربیان، فشار خوبی بر حریف وارد کردند و توانستند با اختلاف آنها را شکست دهند.

وی ادامه داد: من مدعی بودم منتخب جهان هم نمی تواند ما را شکست دهد و خدا را شکر سربلند شدیم. این موفقیت ها کار ما را سخت تر می نماید و توقعات از کبدی را بیش از هر زمان دیگری خواهد نمود. قطعا احتیاج است با برنه ریزی دقیق از پتانسیل جوانانمان در تیم بزرگسالان نیز استفاده کنیم و با حفظ این نفرات آینده کبدی ایران را بیش از پیش بیمه کنیم.

وی با تاکید بر میزبانی ایران از این رقابت ها و ابراز رضایت تیم های خارجی، بر نقش این میزبانی ها در دست یابی ایران به ریاست فدراسیون جهانی، گفت: یکی از برنامه های ما در این خصوص میزبانی رویدادهاست که ایران را هر چه بیشتر معرفی می کنیم. برگزاری اجلاس سالیانه فدراسیون آسیایی و جهانی و دوره های آموزشی نیز یاری می نماید ما این جهت را با دقت و سرعت بیشتری ادامه دهیم.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4025

به "رییس فدراسیون کبدی: نگران بودم درخشش کنیا مقابل ایران بودم، نشان دادیم قدرت برتر جهانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس فدراسیون کبدی: نگران بودم درخشش کنیا مقابل ایران بودم، نشان دادیم قدرت برتر جهانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید