رکوردزنی ترامپ در تغییر پرسنل کاخ سفید

به گزارش دَبی بلاگ، مطالعه ای که به تازگی اجرا شده، نشان می دهد، 78 درصد از متصدیان عالی ترین صندلی های دولت دونالد ترامپ دست کم یک بار تعویض شده اند.

رکوردزنی ترامپ در تغییر پرسنل کاخ سفید

مطالعه ای که توسط موسسه بروکینگز اجرا شده، نشان می دهد، 31 درصد از متصدیان این صندلی ها نیز بیش از یک بار تغییر یافته اند.

کاترین دان تنپاس، نویسنده این پژوهش به شبکه خبری ان بی سی گفت: این آمار تاریخی و بی سابقه است. هرگز شاهد چنین تعویض هایی نبوده ام.

به گفته تنپاتس، میزان تعویض هایی که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا تنها در 32 ماه در متصدیان این صندلی ها انجام داده، از تمام همتایان سابقش که در دوره های چهار ساله رییس جمهور بوده اند، فراتر رفته است.

این تحقیقات 65 پست را در دفتر اجرایی رییس جمهور آمریکا مورد آنالیز قرار داده است که صندلی هایی از جمله مشاور امنیت ملی، رییس دفتر، مدیر ارتباطات، سخنگوی کاخ سفید و مدیر اطلاعات ملی را آنالیز نموده است.

بر اساس یافته های این پژوهش، متصدیان 51 مورد از این 65 صندلی از زمان شروع ریاست جمهوری دونالد ترامپ تغییر یافته اند و 16 مورد از آن ها دو بار یا بیشتر تعویض شده اند.

تنپاس، نویسنده این پژوهش که از دهه 1990 میلادی کارکنان کاخ سفید را مورد مطالعه قرار داده، اظهار کرد: در تمام پژوهش هایم هرگز رییس جمهوری را ندیده ام که بیشتر و علنی تر از ترامپ کارکنانش را اخراج کند.

یافته های یاد شده پست های کابینه را مورد آنالیز قرار نداده اند. تنپاس اما در این باره می گوید، متصدیان 9 مورد از 15 پست کابینه دست کم یک بار تغییر یافته اند که این میزان بیشتر از تغییراتی است که در چهار سال نخست ریاست جمهوری رونالد ریگان، بیل کلینتون، جورج بوش پسر و باراک اوباما، روسای جمهوری سابق آمریکا و دور دوم ریاست جمهوری جورج بوش پدر اجرا شده است. ، ایسنا

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2812

به "رکوردزنی ترامپ در تغییر پرسنل کاخ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردزنی ترامپ در تغییر پرسنل کاخ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید