دیدار عراق - ایران برای طرفداران رایگان اعلام شد، استقبال عراقی ها از نخستین تمرین شاگردان کاتانتس

به گزارش دَبی بلاگ، با اعلام یکی از اعضای فدراسیون فوتبال عراق، دیدار تیم ملی فوتبال این کشور مقابل ایران برای طرفداران، رایگان خواهد بود.

دیدار عراق - ایران برای طرفداران رایگان اعلام شد، استقبال عراقی ها از نخستین تمرین شاگردان کاتانتس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت خبری الکوره عراق، اولین تمرین تیم ملی فوتبال عراق پس از سفر به اردن، امروز (یکشنبه) در استادیوم پترای امان برگزار گردید.

سعد الزهیری، یکی از اعضای فدراسیون فوتبال عراق که در اردن حضور دارد، در گفت وگو با سایت خبری الکوره عراق از استقبال عراقیان مقیم این کشور از شاگردان سرچکو کاتانتس و تمرین آنها اطلاع داد.

مطابق گفته الزهیری، فدراسیون فوتبال عراق تصمیم گرفت که تماشای دیدار تیم ملی عراق برابر ایران را برای تماشاگران، رایگان اعلام کند تا جمعیت زیادی برای حمایت از عراق به استادیوم بیایند. همچنین فرایند صدور ویزا برای اعضای تیم ملی ایران و رزرو هتل به انتها رسیده و زمان تمرینات تیم ملی ایران نیز معین شده است. طبق اظهارنظر الزهیری، اعضای تیم ایران روز سه شنبه وارد امان می شوند و در هتل الحیاة اقامت خواهند داشت.

این عضو فدراسیون فوتبال عراق از دستور رئیس فدراسیون فوتبال اردن برای فراهم شدن امکانات لازم جهت دیدارهای عراق مقابل ایران و بحرین و نیز آمادگی کامل استادیوم بین المللی امان برای برگزاری این دو مسابقه اطلاع داد.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی عراق روز پنجشنبه در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023، به مصاف تیم ملی ایران می رود و روز سه شنبه هفته آینده در چارچوب همین رقابت ها، مقابل بحرین صف آرایی خواهد نمود.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3905

به "دیدار عراق - ایران برای طرفداران رایگان اعلام شد، استقبال عراقی ها از نخستین تمرین شاگردان کاتانتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار عراق - ایران برای طرفداران رایگان اعلام شد، استقبال عراقی ها از نخستین تمرین شاگردان کاتانتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید