دیدار رئیس فدراسیون قایقرانی با معاون رئیس جمهور

به گزارش دَبی بلاگ، صبح امروز رئیس فدراسیون قایقرانی با حضور در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور، دیدار کرد.

دیدار رئیس فدراسیون قایقرانی با معاون رئیس جمهور

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی امروز میهمان علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بود و با او دیدار و گفت وگو داشت.

در این دیدار علیرضا سهرابیان گزارشی از فعالیت قایقرانی در ماه های گذشته ارائه داد و مونسان عضو هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی ضمن تقدیر از فعالیت های مجموعه فدراسیون از برنامه های پیش رو نیز اعلام حمایت کرد.

مونسان با اشاره به پتانسیل بالای قایقرانی ایران تاکید نمود: نکته بسیار مهم در قایقرانی جو مثبت حاکم بر این خانواده و پتانسیل بالای این رشته است. قایقرانی خانواده ای منسجم و همراه دارد و همه با اتحاد و همدلی برای پیشرفت و توسعه این رشته کوشش می نمایند.

معاون رئیس جمهور با بیان این مطلب که باید از همه نقطه نظرات برای توسعه قایقرانی بهره برد، توضیح داد: این جو حاکم در قایقرانی و کوشش همه برای پیشرفت نکته بسیار مثبتی است. شاید تفاوت نظری وجود داشته باشد که این نیز نکته خوبی به حساب می آید. برای توسعه و پیشرفت باید از همه نظرات بهره برد و استفاده کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی به آینده قایقرانی نیز اشاره نمود و گفت: قایقرانی ایران پتانسیل خوبی دارد و قطعا می تواند در آینده نیز پیروز باشد. نیروی جوانی آقای سهرابیان رئیس فدراسیون نیز قطعا باعث بیشتر شدن سرعت توسعه این رشته می گردد و ما نیز در حد توان به فدراسیون یاری خواهیم کرد.

سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی نیز گزارشی کوتاه از فعالیت های کنونی فدراسیون ارائه داد و گفت: با شروع کار ما تمام کوشش این بود که همه برنامه های فدراسیون عملیاتی گردد. خیلی سریع برنامه ریزی لازم برای تیم های ملی انجام شد.

وی ادامه داد: جزو معدود فدراسیون های ورزشی هستیم که برای بازی های آسیایی 2022 اردوهایمان را شروع نموده ایم و نزدیک به 20 اردوی ملی در همه رده ها و بخش ها داریم.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1097

به "دیدار رئیس فدراسیون قایقرانی با معاون رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار رئیس فدراسیون قایقرانی با معاون رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید