دو کشتی گیر کشورمان راهی مرحله نیمه نهایی شدند

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نمایندگان کشتی کشورمان از ظهر امروز آدینه مسابقات خود را در رقابت های کشتی جایزه بزرگ گرجستان شروع نموده اند که تا این مرحله از مسابقات دو نماینده از ایران به نیمه نهایی اوزان خود راه یافتند.

دو کشتی گیر کشورمان راهی مرحله نیمه نهایی شدند

بر این اساس در کشتی آزاد و در وزن 86 کیلوگرم کامران قاسم پور در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر از سد عباس اف از آذربایجان گذشت. وی در دور بعد نیز ساندرو امیناشویلی از گرجستان را با نتیجه 11 بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی نیز محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر 5 از سد الکسی لودیا از گرجستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

علی اکبر حیدری دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست با نتیجه 5 بر یک مغلوب اورخان نوریف از آذربایجان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن 130 کیلوگرم نیز شهاب قوره جیلی در دور نخست با نتیجه 5 بر یک پارسا نظری دیگر نماینده کشورمان را شکست داد. این فرنگی کار کشورمان در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی مغلوب کاندلاکی از آذربایجان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد. پارسا نظری هم با توجه به شکست قوره جیلی از دور رقابت ها کنار رفت.

مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق عصر امروز (آدینه) برگزار می گردد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1985

به "دو کشتی گیر کشورمان راهی مرحله نیمه نهایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو کشتی گیر کشورمان راهی مرحله نیمه نهایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید