دخئا دلیل جدید نگرانی یونایتد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تنها دو هفته از شروع بازی های لیگ انگلیس گذشته است، اما به نظر تیم فوتبال منچستریونایتد هنوز دلیلی برای نگرانی دارد. بعد از این که پل پوگبا درخواست نموده بود از یونایتد جدا گردد و رئال هم برای خرید او فشار می آورد، این که جابجایی در انگلیس به خاتمه رسید باعث آرامش باشگاه انگلیسی شد، اما دوباره این تیم نگرانی ای دارد و آن هم از بابت تمدید قرارداد داوید دخئا، دروازه بان اسپانیایی است که هنوز انجام نشده است. یونایتد نگران است که دخئا در نهایت به عنوان بازیکن آزاد به تیمی دیگر برود.

دخئا دلیل جدید نگرانی یونایتد

قرارداد دخئا در سرانجام فصل جاری به سرانجام می رسد، او اخیرا به صورت شفاهی با سران باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق رسیده بود و قرار بود قراردادش تا سال 2025 تمدید گردد. طبق توافقات این دروازه بان هفته ای 350 هزار پوند در یونایتد دستمزد خواهد گرفت. این در حالی است که هنوز خبری از امضای قرارداد نیست.

به نظر چیزی که او را پشیمان نموده قانون جدید در باشگاه یونایتد است که اگر باشگاه نتواند برای فصل آینده به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند، از دستمزد همه بازیکنان 25 درصد کاسته خواهد شد. این یعنی دستمزد دخئا 260 هزار پوند در هفته خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2256

به "دخئا دلیل جدید نگرانی یونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دخئا دلیل جدید نگرانی یونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید