خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران افزایش می یابد

به گزارش دَبی بلاگ، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از افزایش خدمات غیرحضوری به مشتریان اطلاع داد و گفت : هم اکنون بیشتر خدمات و سرویس های مخابراتی به صورت غیرحضوری و با استفاده از خدمات الکترونیک ارایه می گردد.

خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران ، مهندس سید مجید صدری مدیر عامل شرکت ضمن بیان این مطلب و با تاکید بر ارائه هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری گفت : کوشش شرکت مخابرات ایران بر این است تا تمام خدمات سرویس ها در بخش فروش وپس از فروش به صورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرارگیرد .

وی در تشریح ارایه خدمات غیرحضوری این شرکت اظهارداشت : با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir ،به وسیله سامانه مخابرات من، ثبت نام تلفن ثابت، مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، صدور قبض دوره ، به روز ، تجمیعی ، تخلیه و شارژ، وصل خط پس از پرداخت بدهی ، خلاصه کارکرد، ریز مکالمات، مشاهده شرایط و خرید سرویس اینترنت پرسرعت امکان پذیر است.

مهندس سید مجید صدری توضیح داد: خدمات تلفن ثابت (سرویس های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به 118 و غیر فعال کردن خدمات ویژه) و تست سرعت اینترنت، از دیگر قابلیت های مهم خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران است که به وسیله سامانه 2020 قابل ارائه است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خاطر نشان کرد : پشتیبانی ارتباط مشتریان تجاری با سامانه 2010، اینترنت مشتریان خانگی با سامانه 2020 و برطرف خرابی تلفن ثابت با شماره 20117 از خدمات مهم غیرحضوری در حال حاضر است .

وی با تاکید بر غیرحضوری بودن خدمات به مشتریان شرکت مخابرات در سراسر کشور اعلام نمود :رسیدگی به مسایل مشترکان در زمینه صورت حساب ،تقسیط بدهی ، بستن صفر دوم تلفن ، اصلاح آدرس مندرج در قبض تلفن، پیگیری در زمینه قطع و وصل مراجع و توفیف و برطرف توقیف ، نیز از دیگر خدمات غیر حضوری این شرکت است .

مهندس سید مجید صدری توضیح داد : مشتریان می توانند با استفاده از سامانه تلفنی 2000، پرتال شرکت مخابرات ایران (بخش مخابرات من) و کد دستوری *2020# ضمن اطلاع و پرداخت صورتحساب خود، ازخدمات مبتنی بر صوت ، دیتا و ارزش افزوده، به صورت غیرحضوری استفاده نمایند .

وی اظهار امیدواری کرد: به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، همه مشتریان شرکت مخابرات ایران با دریافت غیر حضوری خدمات علاوه بر صرفه جویی در زمان ،به قطع زنجیره انتقال این ویروس نیزکمک نمایند .

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 12886

به "خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید