خبرنگاران کم فروشی سوخت مایع در کرمانشاه مشاهده نشده است

به گزارش دَبی بلاگ، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیرکل استاندارد کرمانشاه گفت: بیش از یک هزار و 350 آزمون کمی از نازل های سوخت مایع (بنزین، گازوییل، نفت سفید) متعلق به 110 صندلی فعال استان از ابتدای امسال تا به امروز اجرا شده که هیچ گونه کم فروشی در این صندلی ها مشاهده نشده است.

خبرنگاران کم فروشی سوخت مایع در کرمانشاه مشاهده نشده است

محمودرضا نیازی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به پخش کلیپی در فضای مجازی مبنی بر کم فروشی بنزین در صندلی های سوخت گفت: کلیه نازل های عرضه سوخت مایع توسط بازرسان استاندارد به صورت دوره ای تحت آزمون قرار گرفته تا از هرگونه تخلف و ضرر و زیان کمی برای مصرف نماینده جلوگیری گردد.

وی توضیح داد: درصورت مشاهده هرگونه نقص فنی، ضمن پلمب تلمبه موردنظر، در صورت عمدی بودن آن مراتب را برای برخورد قضایی گزارش و این تلمبه ها با هماهنگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تا برطرف نقص و بازدید مجدد از چرخه عرضه خارج خواهند شد.

نیازی، ضمن رد اظهارات فردی که طی کلیپی در فضای مجازی ادعا نموده بود پس از اتمام سوختگیری خودرو، سه لیتر سوخت در شیلنگ باقی می ماند، یادآور شد: صحبت های غیرعلمی این فرد از جوانب مختلفی از جمله سوخت گیری کم موتور سیکلت ها که تنها چند لیتر مصرف می نمایند، مشهود است.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین از لحاظ وجود شیرهای یک طرفه و دیگر تجهیزات موجود روی نازل ها، چنین اتفاقی امکانپذیر نمی باشد و امکان پمپ کردن و بازگرداندن سوخت شیلنگ به مخزن با گردش برعکس توسط بخش فوقانی نازل هم وجود ندارد.

157 باب صندلی سوخت در استان کرمانشاه فعال است که از این تعداد 76 باب صندلی سوخت سی ان جی است.

استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 14 شهرستان، 86 دهستان و 2 هزار و 595 آبادی دارد و 2.4 درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد 75 درصد در نقاط شهری و 25 درصد در نقاط روستایی زندگی می نمایند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14578

به "خبرنگاران کم فروشی سوخت مایع در کرمانشاه مشاهده نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کم فروشی سوخت مایع در کرمانشاه مشاهده نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید