خبرنگاران تگزاس گرفتار کرونا و روبرو با طوفان هانا

به گزارش دَبی بلاگ، تهران - خبرنگاران - ایالت تگزاس آمریکا در حالی گرفتار شیوع ویروس کرونا است که بر اساس اعلام مقامات محلی، مردم این ایالت باید خود را برای روبرو شدن با اولین طوفان فصلی آتلانتیک 2020 (هانا) آماده نمایند.

خبرنگاران تگزاس گرفتار کرونا و روبرو با طوفان هانا

به گزارش خبرنگاران، نشریه هیل شنبه شب نوشت، طوفان هانا به عنوان اولین طوفان فصلی آتلانتیک 2020 به سمت ایالت تگزاس در حرکت است.

مرکز ملی طوفان آمریکا (NHC) گفت: طوفان هانا بسیار قوی است و به قدرت 75 مایل در ساعت تبدیل شده است. همچنین انتظار می رود با نزدیک شدن به سواحل تگزاس قدرت آن بیشتر گردد.

پیش بینی می گردد که اواخر روز شنبه به وقت محلی آمریکا، تگزاس شاهد بارش باران باشد و میزان بارش در بعضی از مناطق به 6 تا 12 اینچ برسد.

هشدارهای وقوع طوفان در ایالت تگزاس در حالی داده می گردد که پیش از این مقامات محلی این ایالت به علت میزان بالای مبتلایان به ویروس کرونا استفاده از ماسک را اجباری نموده بودند.

فرماندار تگزاس هفته گذشته دستور استفاده اجباری از ماسک را در این ایالت صادر و از پذیرفتن طرح دولت مرکزی آمریکا در بازگشایی بعضی از مراکز تجاری و مالی خودداری کرد.

براساس داده های مرکز ورد میترز، تا کنون 385 هزار و 948 نفر در ایالت تگزاس به ویروس کرونا مبتلا شده اند که چهار هزارو و 932 نفر از آنان فوت شده اند.

تگزاس پس از کالیفرنیا، نیویورک و فلوریدا چهارمین ایالت پرخطر آمریکا دارای بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا است.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10589

به "خبرنگاران تگزاس گرفتار کرونا و روبرو با طوفان هانا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تگزاس گرفتار کرونا و روبرو با طوفان هانا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید