خبرنگاران اردبیل از میزبانی والیبال لیگ ملت های دنیا نمره قبولی گرفت

به گزارش دَبی بلاگ، اردبیل - خبرنگاران - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان در سرانجام مسابقات هفته چهارم لیگ والیبال مردان دنیا گفت: اردبیل از این میزبانی همچون دوره های قبل نمره قبولی گرفت.

خبرنگاران اردبیل از میزبانی والیبال لیگ ملت های دنیا نمره قبولی گرفت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، محمدرضا داورزنی شامگاه یکشنبه در گفت و گوی کوتاه با خبرنگاران حاضر در استادیوم رضازاده اردبیل اضافه کرد: میزبانی مطلوب اردبیل از این رقابت مهم دنیای و نیز چند دوره قبل نشان داد که این استان شایستگی های فراوانی را برای برگزاری مسابقه های دنیای حتی مهمتر از این در رشته های گوناگون دارد.

وی با بیان اینکه گزارش های دست اندرکاران و مشاهده های عینی از مطلوب بودن تمام مراحل از نحوه ورود و انتقال ورزشکاران به اردبیل و سرعین تا اسکان، پذیرایی، برگزار ی مسابقه و نظایر آن در سطح عالی حکایت دارد و جا دارد از کوشش های دست اندرارکان و به خصوص مردم شریف و میهمان نواز اردبیل قدردانی خود را اعلام کنم.

وی همچنین با تجلیل از بازی های خوب تیم ملی گفت: ملی پوشان با صعود زودهنگام به مرحله نهایی مسابقات حماسه آفریدند و شایسته قدردانی هستند.

او در باره بازی امروز تیم ملی ایران با فرانسه بیان نمود: فشار زیادی بر ملی پوشان وارد شده و تعدادی از آنها در آستانه مصدومیت بودند و احتیاج بود تا بیش از این به آنها فشار وارد نگردد و به بعضی از آنها استراحت داده گردد.

داورزنی به چگونگی ثبت نام برای انتخابات ریاست فدراسیون والیبال ایران هم اشاره و اظهار کرد: پس از سرانجام مسابقات لیگ ملت های آسیا؛ فراخوان ثبت نام برای این منظور منتشر خواهد شد و افراد واجد شرایط می توانند نامزد انتخابات شوند.

هفته چهارم مسابقات والیبال ملت های دنیا از روز 31 خرداد با حضور چهار تیم ایران، فرانسه، استرالیا و پرتغال در استادیوم رضازاده اردبیل برگزار گردید.

6130/ 6016

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1432

به "خبرنگاران اردبیل از میزبانی والیبال لیگ ملت های دنیا نمره قبولی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اردبیل از میزبانی والیبال لیگ ملت های دنیا نمره قبولی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید