تکرار قهرمانی دانشگاه آزاد در لیگ برتر ووشو

به گزارش دَبی بلاگ، تیم دانشگاه آزاد به مقام قهرمانی شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ووشو دست یافت.

تکرار قهرمانی دانشگاه آزاد در لیگ برتر ووشو

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رقابت های دور برگشت و مرحله سرانجامی شانزدهمین دوره لیگ برتر ووشو که از سه شنبه به میزبانی آموزشگاه ملی ووشو در مجموعه ورزشی آزادی شروع شده بود، امروز پنجشنبه با برگزاری ملاقات های مرحله نیمه نهایی و فینال پیگیری و به اتمام رسید.

بر این اساس، پس از اینکه چهره 4 تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی معین شد، صبح امروز (پنجشنبه) و در مرحله نیمه نهایی تیم های دانشگاه آزاد و هیئت ووشو بندر ماهشهر به مصاف هم رفتند که در سرانجام دانشگاه پیروز شد، حریف خود را با نتیجه 10 بر 4 شکست داده و راهی ملاقات نهایی گردد.

در دیگر ملاقات این مرحله نیز دو تیم پاس فراجا و پارس جنوبی با یکدیگر پیکار کردند که در نهایت پاس فراجا ضمن رجحان با نتیجه 10 بر 4 راهی فینال و حریف دانشگاه آزاد شد.

ملاقات فینال، عصر امروز بین تیم های دانشگاه آزاد و پاس فراجا برگزار گردید که این ملاقات با نتیجه 8 بر 6 به سود دانشگاه آزاد سرانجام یافت و در نهایت این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر ووشو دست یافت و پاس فراجا نایب قهرمان شد. با این اوصاف شاگردان کیوان شیرآقایی در تیم دانشگاه از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.

بعلاوه تیم هیئت ووشو ماهشهر با رجحان 12 بر 2 مقابل پارس جنوبی نیز به عنوان سومی دست یافت.

شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ووشو با حضور 9 تیم در دو گروه پیگیری شد که در گروه یک تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت ووشو زرین رود خدابنده، پارس جنوبی، هیئت ووشو نور و باشگاه مقاومت حضور داشتند و در گروه دوم نیز پاس فراجا، شورا و شهرداری شهریار، هیئت ووشو بندر ماهشهر و باشگاه قهرمانان شاهرود با یکدیگر رقابت کردند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 29279

به "تکرار قهرمانی دانشگاه آزاد در لیگ برتر ووشو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکرار قهرمانی دانشگاه آزاد در لیگ برتر ووشو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید