فراوری هوشمندترین محافظ خانه با نام الکسا گارد

به گزارش دَبی بلاگ، الکسا گارد تازه ترین ابزار هوشمند محافظت از خانه هاست که توسط شرکت امازون ابداع شده و در قالب یک قابلیت جدید به اپلیکیشن الکسا افزوده شده است.

فراوری هوشمندترین محافظ خانه با نام الکسا گارد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آسین ایج، الکسا گارد تازه ترین ابزار هوشمند محافظت از خانه هاست که توسط شرکت آمازون ابداع شده و در قالب یک قابلیت جدید به اپلیکیشن الکسا افزوده شده است.

این قابلیت به کاربران امکان می دهد تا هرگونه فعالیت و تحرکات مشکوک را در نزدیکی منزل خود شناسایی و کنترل نمایند.

همزمان با هوشمندتر شدن منازل، احتیاج به محافظت از آنها به شیوه هایی هوشمندانه افزایش می یابد. برای برطرف نگرانی های ساکنان منازل در زمان ترک آنها، آمازون قابلیت الکسا گارد را برای بلندگوی صوتی هوشمند خود در نظر گرفته است.

برای استفاده از این خدمات تنها کافیست در زمان ترک منزل به بلندگوی هوشمند الکسا بگویید: الکسا، من در حال ترک منزل هستم. به دنبال بیان این جمله قابلیت ردگیری تحرکات مشکوک در اطراف خانه برای الکسا به وجود می آید.

به عنوان مثال در صورت شنیده شدن صدایی مشکوک که ناشی از شکسته شدن شیشه یا برخاستن دود باشد، الکسا برای کاربر پیغام هشداری را به وسیله گوشی ارسال می کن. همچنین شنیدن صدای مشکوک به وسیله اپلیکیشن الکسا ممکن است. از این خدمات می توان برای تنظیم نور یا سیستم های امنیتی نیز استفاده کرد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1076

به "فراوری هوشمندترین محافظ خانه با نام الکسا گارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری هوشمندترین محافظ خانه با نام الکسا گارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید