تاریخ واریز یارانه نو تیر 1401 کی است؟

به گزارش دَبی بلاگ، پس از واریز دو مرحله یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، بعضی از اعضای مالی دولت احتمال تبدیل آن به کالابرگ الکترونیکی را مطرح کردند. اما شب گذشته ابراهیم رئیسی بیان کرد که فعلا موضوع کالابرگ منتفی است و تا وضع کالا برگ اطمینان بخش نشود، پرداخت نقدی ادامه پیدا می نماید.

تاریخ واریز یارانه نو تیر 1401 کی است؟

به گزارش خبرنگاران، حال با قطعی شدن پرداخت یارانه نقدی، سوال پرتکرار سرپرستان خانوار این است که چه زمانی یارانه معیشتی تیرماه به حساب آن ها واریز می گردد. اما با این وجود هنوز سازمان هدفمندی یارانه ها، وزارت کار و تیم مالی دولت زمانی مشخصی برای واریز یارانه ها اعلام نکرده اند.

اگر زمان واریز یارانه ها ماه های قبل را آنالیز کنیم، می توانیم محدوده زمانی احتمالی واریز یارانه تیرماه را پیدا کنیم. دولت یارانه اردیبهشت و خرداد را در ساعت 24 روز دوشنبه 10 اردیبهشت واریز کرد. در فروردین نیز واریز روز 20 فروردین، در اسفند 1400، روز بیستم، در بهمن بیستم، در دی ماه بیست و یکم و در آذر ماه بیستم یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار انجام شد.

با نگاهی به این آمار ها می توان پیش بینی کرد که دولت یارانه نقدی (معیشتی) را بیستم یا بیست و یکم تیرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد نمود. اما می توان دهم را هم جز احتمالات در نظر گرفت.

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 25895

به "تاریخ واریز یارانه نو تیر 1401 کی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ واریز یارانه نو تیر 1401 کی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید