بهره برداری از یک هتل و مجتمع آب درمانی در آذربایجان شرقی تا انتها شهریورماه

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تکمیل هتل مجتمع آب درمانی چاراویماق و بهره برداری از آن تا انتها شهریور امسال اطلاع داد.

بهره برداری از یک هتل و مجتمع آب درمانی در آذربایجان شرقی تا انتها شهریورماه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده با اشاره به لزوم بهره مندی از ظرفیت های ویژه شهرستان ها در توسعه گردشگری گفت: اقدامات مناسبی در راستای استفاده از ظرفیت گردشگری سلامت و تندرستی در شهرستان ها در حال اجرا است که با همراهی سرمایه گذاران در مراغه، سراب، بستان آباد و ... شاهد احداث مجتمع های آب درمانی و تندرستی هستیم و در همین راستا به زودی شاهد افتتاح یک هتل مجتمع آب درمانی در شهرستان چاروایماق خواهیم بود.

او در ادامه با اشاره به اینکه هتل مجتمع آب درمانی چاراویماق با 90 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است، گفت: تا به این مرحله برای ساخت این هتل بالغ بر 50 میلیارد ریال هزینه شده است و برای تکمیل آن مبلغ 10 میلیارد ریال دیگر هزینه خواهد شد تا شهریورماه امسال به بهره برداری برسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی عنوان نمود: هتل دوستاره مجتمع آب درمانی چاراویماق دارای 25 تخت بوده و برای 10 نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد نمود.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7747

به "بهره برداری از یک هتل و مجتمع آب درمانی در آذربایجان شرقی تا انتها شهریورماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از یک هتل و مجتمع آب درمانی در آذربایجان شرقی تا انتها شهریورماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید