برای تقابل با ذوب آهن آماده می شویم، ایجاد ثابت تیمی در گل گهر

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی عصر آدینه در نشست خبری بعد از بازی گل گهر سیرجان - شهرخودرو مشهد در ابتدای صحبتهایش مطرح نمود: خدا را شاکرم که بعد از دو هفته که واقعاً حقمان باخت نبود و به خاطر بد شانسی و کم شانسی بازی ها را واگذار کردیم (باخت مقابل پیکان تهران و صنعت نفت آبادان)، توانستیم سه امتیاز خوب بگیریم. به آقای رحمتی تبریک می گویم، فکر می کنم بازی که 4 گل داشته باشد بازی بسیار خوبی می تواند باشد.

برای تقابل با ذوب آهن آماده می شویم، ایجاد ثابت تیمی در گل گهر

قلعه نویی در راستای تغییر روش بازی شهرخودر گفت: ما تیم شهرخودرو را بررسی نموده بودیم، ولی وقتی دیدیم که با سه دفاع مرکزی تغییر روش دادند، ما هم خیلی زود در تیم مان تغییر ایجاد کردیم و خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص نوع بازی تیم شهرخودرو بیان نمود: تیم شهرخودرو به نظرم یکی از تاکتیکی ترین تیم های لیگ برتر است، همین تیم مقابل استقلال، 4 - 5 موقعیت صد در صدر در حالی که 10 نفره بودند ایجاد کردند.

وی گفت: ولی جلوی ما به غیر از آن گلی که خوردیم، فکر نمی کنم موقعیت 10 - 20 در صدی هم داشته باشند، به این خاطر به بچه هام تبریک می گویم، از آنها تشکر می کنم که دارند این قدر زحمت می کشند و فوتبال با برنامه بازی می نمایند. علیرغم اینکه بعد از دو هفته باختن، تیم از نظر روحی روانی به هم می ریزد ولی بچه های ما این کار مهم را انجام دادند، از تک تک آنها متشکرم.

قلعه نویی همچنین در خصوص تعویض زود هنگام قربانخانی شرح داد: وقتی دیدیم حریف که 1-4-5 بازی می نمایند یا به نوعی 2- 3-5 بازی می نمایند، خب ما برای اینکه از کناره ها..! ما هم تغییر روش دادیم و این تغییر روش به ما یاری کرد، شما دیدید نوید عاشوری آمد توانست از آن روزنه ها استفاده بکند، یک پاس ماقبل گل، یک پاس گل داد و امروز یکی از روزهای خوبش بود، گاهی مربی دقیقه 5 هم شاید تعویض بکند، نه به خاطری اینکه آن بازیکن ضعیف بوده، بلکه بخواهد تغییراتی در تیمش به وجود بیاورد.

وی در خصوص آمادگی گادورین منشأ گل گهر ابراز کرد: ما یک ستاره داریم آن هم اسمش گل گهر و کارگرانش هستند، منشأ هم جزو این کارگرها است و ما از روز اول هم قول دادیم که یک ثبات تیمی درست بکنیم که خوشبختانه این کار مهم را انجام دادیم.

قلعه نویی اضافه کرد: ما تا فردا خوشحالی می کنیم و از فردا به فکر بازی سخت ذوب آهن هستیم، ما بازی به بازی جلو می رویم، ولی خوشحالم که ثبات تیمی که قول دادم الحمدالله در این 7 هفته به وجود آمده است.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14405

به "برای تقابل با ذوب آهن آماده می شویم، ایجاد ثابت تیمی در گل گهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تقابل با ذوب آهن آماده می شویم، ایجاد ثابت تیمی در گل گهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید