بازدید مدیرعامل خبرنگاران از مدارس کانکسی شهرستان سیل زده آق قلا

به گزارش دَبی بلاگ، گرگان - خبرنگاران- مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (خبرنگاران) در بازدید از کلاس های درس آق قلا، با دانش آموزان سیل زده این شهرستان دیدار و آنان را به کوشش بیشتر برای علم آموزی فراخواند.

بازدید مدیرعامل خبرنگاران از مدارس کانکسی شهرستان سیل زده آق قلا

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، سیدضیا هاشمی در ادامه سفر یک روزه به مناطق سیل زده گلستان امروز چهارشنبه در دبستان میرداماد و حاج اورکت آق قلا حضور یافت و با دانش آموزان گفت و گو کرد.

هاشمی در این دیدار با حضور در چند کلاس درس، نظرات دانش آموزان در موضوعات گوناگون از جمله عوامل بروز سیل را جویا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در این دیدار گفت: سیل اخیر موجب وارد آمدن خسارت به 344 مدرسه استان شد که از این تعداد، 24 مدرسه تخریبی و نیازمند بازسازی است.

احسان گوهری راد گفت: پس از بازگشایی مدارس مناطق سیل زده، هنوز بعضی از دانش آموزان فرصت حضور در کلاس های درس را پیدا ننموده اند و روزانه حدود 70 نفر غیبت می نمایند.

وی اعلام کرد: شتاب در پاکسازی مناطق سیل زده و فراهم شدن زمینه آسودگی خاطر دانش آموزان از همکاری برای تخلیه گل و لای منازل، مشکل غیبت آنان را از کلاس های درس رفع خواهد نمود.

مدیرعامل خبرنگاران که پیش از این از مناطق سیلزده خوزستان و لرستان دیدن نموده است، شب گذشته در راس هیاتی از مسئولان خبرنگاران و موسسه مطبوعاتی ایران به گرگان سفر کرد .

هدف این سفر، بازدید از مناطق سیلزده و آنالیز روند اطلاع رسانی از آن، تقویت هماهنگی ها در این زمینه، گفت وگو با مسئولان استانی و تقدیر از خبرنگاران، مدیران و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان گلستان به دلیل فعالیت موثر در پوشش رخدادهای سیل اخیر در این استان است.

3091/1648

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 816

به "بازدید مدیرعامل خبرنگاران از مدارس کانکسی شهرستان سیل زده آق قلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرعامل خبرنگاران از مدارس کانکسی شهرستان سیل زده آق قلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید