بازدید فرماندار بیرجند از نوروزگاه و بازارچه صنایع دستی

به گزارش دَبی بلاگ، فرماندار بیرجند پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از بعضی غرفه های صنایع دستی شهر بیرجند و نوروزگاه های شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مهمترین نتایج این بازدیدها شنیدن درد دل ها، خواسته ها و نیازمندی های هنرمندان صنایع دستی است.

بازدید فرماندار بیرجند از نوروزگاه و بازارچه صنایع دستی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، علی ناصری در این بازدید اعلام کرد: سال جاری کوشش بسیار خوبی توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی برای معرفی صنایع دستی این منطقه انجام شده است.

ناصری ادامه داد: یکی از خواسته های هنرمندان صنایع دستی حذف کالاهایی است که به صورت لیزری تهیه می گردد، از نمایشگاه ها است، چرا که تفاوت قیمت آن با کالاهایی که صد در صد توسط دست فراوری می گردد برای خریداران جای سوال دارد.

او اعلام کرد: یکی از پیشنهادهایی که به هنرمندان ارائه شد بحث فروش آنلاین صنایع دستی خراسان جنوبی و شهر بیرجند در سایت های اینترنتی و فضای مجازی است.

فرماندار بیرجند گفت: فروش صنایع دستی به صورت آنلاین و در سایت های رسمی اینترنتی باعث می گردد که بازار بزرگ تری برای فروش صنایع دستی خراسان جنوبی و بیرجند داشته باشیم.

ناصری اظهار کرد: یکی از مهمترین احتیاجهای صنایع دستی شهر بیرجند ایجاد یک نمایشگاه دائمی صنایع دستی است تا هر زمان که گردشگری وارد بیرجند شد بتواند با سهولت صنایع دستی مورد احتیاج را خریداری کند.

او با اشاره به اینکه تعداد زیاد هنرمندان صنایع دستی بیرجند ضرورت ایجاد یک مکان دائمی برای فروش صنایع دستی را ایجاب می نماید، یادآور شد: اگر میراث فرهنگی طرحی در این زمینه ارائه کند، فرمانداری آماده همکاری است.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2311

به "بازدید فرماندار بیرجند از نوروزگاه و بازارچه صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید فرماندار بیرجند از نوروزگاه و بازارچه صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید