اگر کنگره کاری نکند سینماهای آمریکا ورشکسته می شوند

به گزارش دَبی بلاگ، رییس انجمن سینمادارهای آمریکا گفت آنها همین حالا به یاری احتیاج دارند چون دارند با باز نگهداشتن سالن های سینماها ضرر می نمایند.

اگر کنگره کاری نکند سینماهای آمریکا ورشکسته می شوند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، سالن های زنجیره ای سینما در آمریکا نمی توانند منتظر ورود جو بایدن به کاخ سفید بمانند و همین حالا به یاری احتیاج دارند.

این پیغامی است که جان فیتین رییس انجمن مالکان سالن های سینمای ملی آمریکا اخیراً داده و به نیابت از سینما هایی که سازمانش را تشکیل می دهند به دولت هشدار داده است.

او گفته کنگره باید در نخستین فرصت لایحه صحنه های مان را نجات دهید را تصویب کند. این تلاشی 2 حزبی برای اهدای میلیارد ها دلار یاری اقتصادی به مکان های برگزاری کنسرت ها و سالن های سینما است که ضربه های عظیمی از قرنطینه های مرتبط با کووید -19 خورده اند.

فیتین می گوید اگر این لایحه تصویب نگردد، صنعت نمایش دچار موجی نابودکننده از ورشکستگی و انحلال شرکت ها می گردد. او می گوید زمان بسیار مهم است و در جلساتی که بین نوامبر و به قدرت رسیدن بایدن در ژانویه برگزار می گردد، او دوباره خواستار تصویب آن خواهد شد.

حتی با وجود اینکه این لایحه هم از سوی جمهوری خواستار و هم دموکرات ها مورد حمایت قرار گرفته، تصویب آن ممکن است سخت باشد. دلیلش این است که این لایحه بخشی از یک لایحه عظیم تر است که هنوز 2 حزب سر جزییات آن مشغول بحث هستند و موضع شان به هیچ وجه به یکدیگر نزدیک نشده است.

فیتین گفت: ما امیدوار هستیم که از این ایده پشتیبانی بیشتری گردد. ما خواستار یک برنامه یاریی 15 میلیارد دلاری برای کسب وکار هایی هستیم که به خاطر بحران کرونا ضربه عظیمی خورده اند. این شامل صحنه های نمایش، کنسرت ها و سالن های سینما می گردد.

او افزود: تحت این قانون، اگر شما در سال 2019 مشغول کار بودید و وضع تان خوب بود و بعد در سال 2020 تعطیل شدید یا به شدت تحت تاثیر قرار گرفتید، می توانید مقداری کمتر از نصف سودتان در سال 2019 یاری اقتصادی دریافت کنید.

به گفته او این مبلغ می تواند نقدینگی کوتاه مدت مورد احتیاج شرکت ها را تامین کند تا به آن سوی پاندمی برسند.

فیتین افزود: حتی با وجود اینکه در 48 ایالت اجازه افتتاح دریافت نموده ایم، بدون مجموعه ای قابل توجه از فیلم های عظیم و با توجه به اینکه مردم هنوز نگران ویروس هستند، سودهای مان نابود شده هستند. ما داریم با باز نگهداشتن کسب وکارمان ضرر می کنیم. این شرایط برای خیلی خیلی از شرکت ها مرگ یا زندگی است.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13239

به "اگر کنگره کاری نکند سینماهای آمریکا ورشکسته می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر کنگره کاری نکند سینماهای آمریکا ورشکسته می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید