اولتیماتوم معاون دادستان تهران به موادفروشان

به گزارش دَبی بلاگ، معاون دادستان تهران گفت: بر اساس ماده 114 قانون آیین دادرسی کیفری اگر پلیس، خانه، محل و یا کارگاهی را کشف کند که مبادرت به فروش مواد مخدر می نماید، مکان مورد نظر پلمب می گردد.

اولتیماتوم معاون دادستان تهران به موادفروشان

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مهدی مهرانگیز معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای انقلاب در حاشیه طرح ظفر 2 در جمع خبرنگاران در مقر پلیس پایتخت گفت: طرح ظفر 2 با زحمات شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر و صدور 200 حکم قضایی اجرا شد.

معاون دادستان تهران توضیح داد: قوه قضائیه با شدت و حدت در امر مبارزه با مواد مخدر قدم برمی دارد و با همکاری پلیس و قوه قضائیه شاهدیم که مناطق شوش، مولوی و هرندی پاکسازی شده اند؛ اگرچه صد درصد نیست و چند درصد جزئی هنوز کار باقی مانده، اما توانسته ایم در این راستا گام های خوبی برداریم.

مهرانگیز به ماده 114 قانون دادرسی کیفری اشاره و توضیح داد: بر اساس این ماده قانونی این اجازه را داریم که در کار هایی که سلامت و امنیت جامعه است محل و کارگاه موردنظر پلمب گردد.

وی اعلام نمود: اگر در اجرای طرح پلیس خانه ای را مشاهده کند که مبادرت به فروش مواد مخدر نموده است از ظرفیت ماده 114 استفاده نموده و پلاکارد بر سر در آن خانه نصب می نماید و تا وقتی که پرونده مفتوح است اجازه باز کردن پلمب را نخواهیم داشت.

معاون دادستان تهران به دستور ریاست قوه قضائیه به امر مبارزه به مواد مخدر پرداخت و گفت: قوه قضائیه با شدت و حدت در امر مبارزه با مواد مخدر قدم برمی دارد؛ همان طور که رئیس قوه قضائیه دستور داده که در کنار مبارزه با مفاسد مالی مبارزه با مواد مخدر نیز در دستور باشد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3953

به "اولتیماتوم معاون دادستان تهران به موادفروشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولتیماتوم معاون دادستان تهران به موادفروشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید