انتقاد تاکسیرانان به مجری برنامه دستپخت ، توهین مجری آش را شور کرد

به گزارش دَبی بلاگ، سازمان تاکسیرانی تهران با انتقاد به توهین مجری برنامه دستپخت به قشر خدوم تاکسیرانان اعلام کرد: تاکسیرانان طی یک سال گذشته به عنوان قشر آسیب پذیر متحمل دغدغه های معیشتی شده اند.

انتقاد تاکسیرانان به مجری برنامه دستپخت ، توهین مجری آش را شور کرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در اطلاعیه ای به دلیل توهین مجری برنامه دستپخت به قشر خدوم تاکسیران خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده خانواده عظیم تاکسیرانی شهر تهران برآن شدیم تا در مواجهه با سوال پرحاشیه مجری برنامه دستپخت با مضمون بابات راننده تاکسی است پیش دوستات ناراحت نمی شی؟ با انتشار این متن از منزلت و جایگاه شریف تاکسیرانان خدوم پایتخت و خانواده محترم آن ها دفاع کنیم.

چرا که شایسته نیست این قشر خدوم و زحمت کش از سوی رسانه ملی که باید مروج فرهنگ اسلامی ایرانی باشد مورد توهین قرار بگیرند.

ناوگان عظیم و گسترده تاکسیرانی گزینه اول در امر جابجایی و سرویس دهی به شهروندان به خصوص در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا به شمار می آیند و طی یک سال گذشته به عنوان قشر آسیب پذیر متحمل دغدغه های معیشتی و همچنین از دست دادن عزیزان شده اند.

خودروی تاکسی و شغل شریف تاکسیرانی ضمن فعالیت در شرایط سخت کاری، همواره تداعی اعتماد و اطمینان خاطر در شهروندان بوده و این مهم ارزشمند و قابل ستایش است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14176

به "انتقاد تاکسیرانان به مجری برنامه دستپخت ، توهین مجری آش را شور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تاکسیرانان به مجری برنامه دستپخت ، توهین مجری آش را شور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید