اقدام رژیم آمریکا در تحریم ستاد کل نیرو های مسلح بی خاصیت است

به گزارش دَبی بلاگ، ستاد کل نیرو های مسلح در بیانیه خود آورده است: استقامت و ایستادگی ملت ایران مقابل تحریم های ظالمانه و غیرانسانی دولت ترامپ که پس از خروج آن کشور از توافق برجام، حاکمان کاخ سفید را عصبانی کرده است.

اقدام رژیم آمریکا در تحریم ستاد کل نیرو های مسلح بی خاصیت است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، ستاد کل نیرو های مسلح در بیانیه ای اقدام اخیر رژیم استکباری آمریکا در تحریم این ستاد و برخی اشخاص حقیقی و حقوقی جمهوری اسلامی ایران را تبلیغاتی، منفعلانه و در عین حال بی خاصیت و از روی استیصال ارزیابی کرد.

در این بیانیه آمده است: در 13 آبان 98 و در روزی که ایران اسلامی فریاد استکبارستیزی و استقلال خواهی خود را در سراسر کشور علیه دولت دیکتاتور، قلد و مستکبر آمریکا طنین انداز کرد، کاخ سفید در تداوم تحریم ظالمانه علیه ملت ایران به زعم خود تحریم های جدیدی را علیه اشخاص و نهاد های حاکمیت و به طور خاص نیرو های مسلح اعمال کرد؛ خال آنکه از فردای انقلاب اسلامی، تحریم های ایالات متحده آمریکا علیه مجموعه نیرو های مسلح آغاز شده و تا کنون بدون وقفه تداوم داشته است.

این بیانیه آورده است: مجموعه نیرو های مسلح کشور به گواه تجربه دوران دفاع مقدس توانست به خوبی این تهدید ها را به فرصت تبدیل کند که توان بازدارندگی پیشرفته کشور در حوزه موشکی، دریا، زمین و هوا، نمونه روشنی از این توانمندی های دفاعی است و دولت آمریکا به خوبی میداند که اقتدار و پیشرفت نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران با اتکاء به ظرفیت های درون کشور حاصل شده و هیچ گاه وابستگی در این حوزه وجود نداشته است.

ستادکل نیرو های مسلح در ادامه این بیانیه آورده است: استقامت و ایستادگی ملت ایران مقابل تحریم های ظالمانه و غیرانسانی دولت ترامپ که پس از خروج آن کشور از توافق برجام، حاکمان کاخ سفید را عصبانی کرده است، اکنون برای سرپوش نهادن بر این فضاحت و شکست های پی در پی منفعلانه به اقدامات تبلیغاتی و نمایشی رو آورده است. اقداماتی که همچون تحریم های گذشته محکوم به شکست بوده و بدون تردید، ملت، دولت و حاکمیت نظام اسلامی را در پی گیری اهداف اسلامی بیش از پیش متحد و منسجم تر خواهد کرد.

در انتها این بیانیه آمده است: ستادکل نیرو های مسلح در ادامه راهبرد های مقتدرانه خود، تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) به مراتب قویتر از گذشته با تقویت و افزایش توان دفاعی و بازدارندگی، با هرگونه ماجراجویی و قلدری آمریکا مقابله خواهد کرد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3826

به "اقدام رژیم آمریکا در تحریم ستاد کل نیرو های مسلح بی خاصیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام رژیم آمریکا در تحریم ستاد کل نیرو های مسلح بی خاصیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید