افزایش 100درصدی تعداد بازدیدکنندگان از پایگاه ملی حسنلو نقده

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس پایگاه ملی حسنلو نقده گفت: در دو سال اخیر تعداد بازدیدکنندگان از این پایگاه 100درصد افزایش داشته است.

افزایش 100درصدی تعداد بازدیدکنندگان از پایگاه ملی حسنلو نقده

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، حسن شیری با اشاره به تعداد بازدیدهای صورت گرفته از پایگاه ملی حسنلو نقده در سه ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: در این مدت 3600 نفر از این مجموعه بازدید داشته اند که 80 نفر آنها را گردشگران خارجی تشکیل می دهند.

او با بیان اینکه این میزان تعداد بازدیدکنندگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 40درصدی را نشان می دهد، اضافه نمود: همچنین نسبت به مدت مشابه سال 96 تعداد گردشگران پایگاه ملی حسنلو افزایش 100درصدی داشته است.

رئیس پایگاه ملی حسنلو نقده انجام بعضی اقدامات از جمله برگزاری جشن نوروزگاه در این پایگاه، استقرار راهنمایان گردشگری، نصب تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح نقده را در معرفی بیشتر این پایگاه و جذب گردشگر مفید ارزیابی کرد.

او با بیان اینکه پایگاه ملی حسنلو قدمتی چند هزار ساله دارد که بهترین گواه برای این ادعا کشف جام زرین حسنلو در سال 1337 از این مکان است، بیان کرد: این جام شهرت جهانی دارد و برای این منظور گردشگران رغبت بسیاری برای بازدید از پایگاه دارند.

شیری با اشاره به اینکه با تکمیل زیرساخت ها در نقده و توجه جدی به توسعه امکانات رفاهی و تفریحی در پایگاه ملی حسنلو تعداد گردشگران افزایش خواهد یافت، توضیح داد: پایگاه ملی حسنلو در 80 کیلومتری نقده قرار گرفته است که با شماره 458 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1468

به "افزایش 100درصدی تعداد بازدیدکنندگان از پایگاه ملی حسنلو نقده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 100درصدی تعداد بازدیدکنندگان از پایگاه ملی حسنلو نقده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید