اعتراف به 40 فقره زورگیری

به گزارش دَبی بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق زورگیر و کشف 40 فقره سرقت خبر داد.

اعتراف به 40 فقره زورگیری

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پلیس، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی افزود: پرونده ای با موضوع زورگیری به دادخواهی یکی از شهروندان در کلانتری 120 سید خندان تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد و تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم مسئولیت آن را بر عهده گرفتند.

وی ابراز داشت: شاکی با حضور در پایگاه چهارم بیان داشت، ساعت 9 شب در خیابان بنی هاشم شمالی در حال صحبت کردن با گوشی تلفن همراهم بودم که ناگهان 2 موتورسوار با یک دستگاه موتورسیکلت پالس قرمز کنارم ایستاد و با تهدید سلاح سرد، گوشی تلفنم را سرقت کردند و به سرعت از محل گریختند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران شرح داد: با تجمیع پرونده های مشابه و تحقیقات میدانی در محل های سرقت، کارآگاهان تصویر یکی از موتورسواران را به دست آوردند و در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی پیروز شدند هویت وی را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد، گفت: با انتقال وی به پایگاه چهارم علاوه بر اعتراف به جرم ارتکابی به 40 فقره زورگیری به همین شیوه با همکاری یکی از دوستانش به نام کامران اعتراف کرد.

وی شرح داد: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه دومین متهم پرونده نیز در تحقیقات پلیسی شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس شد.

این مقام پلیسی ابراز داشت: با دستگیری کامران و اعتراف به جرم ارتکابی هر دو متهم انگیزه خود را اعتیاد و تامین هزینه های مصرف مواد مخدر اقرار کردند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در انتها گفت: هر دو متهم با دستور قضایی بازداشت و تحقیقات پلیسی برای شناسایی مالخر یا مالخران ادامه دارد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13709

به "اعتراف به 40 فقره زورگیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف به 40 فقره زورگیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید