اطلاعات جدیدی در خصوص دوربین آیفون های 2019 منتشر شد

به گزارش دَبی بلاگ، طبق گزارش سایت ژاپنی Mac Otakara، جانشین آیفون XS مکس و احتمالا جاشین آیفون XS از دوربین سه گانه بهره می برند و این دوربین ها مانند هواوی میت 20 پرو به صورت مربعی شکل در پنل پشتی تعبیه می شوند. در کنار این گزارش، رندری هم در رابطه با ظاهر احتمالی این دوربین ها منتشر شده است.

اطلاعات جدیدی در خصوص دوربین آیفون های 2019 منتشر شد

مدت ها قبل رندری منتشر شد که که چینش مربعی شکل دوربین ها را نشان می داد. البته تفاوت این رندر با رندری که به تازگی منتشر شده، در نحوه قرارگیری آن ها است که در رندر جدید شاهد قرارگیری دوربین ها و فلش در چهارگوشه بخش مربعی شکل هستیم. وال استریت ژورنال هم چند ماه قبل اظهار داشت جاشین آیفون XS مکس از دوربین سه گانه بهره می برد ولی جانشین آیفو ن XS و آیفون XR مجهز به دوربین دوگانه هستند. اما طبق گزارش این سایت ژاپنی، احتمال بهره گیری جانشین آیفون XS هم از دوربین سه گانه بسیار بالا است.

در رابطه با بهره گیری حداقل یکی از آیفون های 2019 از دوربین سه گانه گزارش های زیادی منتشر شده که از بین آن ها می توانیم به گفته های مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، اشاره کنیم. گفته می گردد اپل میخواهد سه آیفون 5.8 اینچی، 6.1 اینچی و 6.5 اینچی را روانه بازار کند.

منبع: MacRumors

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 557

به "اطلاعات جدیدی در خصوص دوربین آیفون های 2019 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدیدی در خصوص دوربین آیفون های 2019 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید