استرماچونی دستیار ایرانی نخواسته، سرپرستی پرویز مظلومی صحت ندارد

به گزارش دَبی بلاگ، اسماعیل خلیل زاده در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره خبر تغییر سرپرست تیم فوتبال استقلال و حضور پرویز مظلومی به جای اصغر حاجیلو گفت: بعید می دانم این خبر صحت داشته باشد. من با آقای فتحی جلسه ای داشتم که ایشان چیزی در این ارتباط نگفت.

استرماچونی دستیار ایرانی نخواسته، سرپرستی پرویز مظلومی صحت ندارد

وی درباره اینکه گفت می گردد حاجیلو قهر نموده است، توضیح داد: همانطور که گفتم بعید است چنین اتفاقی افتاده باشد. حاجیلو رابطه خوبی با آقای فتحی دارد و این خبر صحت ندارد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مربی ایرانی دیگری به جز بهزاد غلامپور به کادر فنی تیم اضافه می گردد؟ تاکید نمود: تا این لحظه آقای استراماچونی کسی را نخواسته است.

خلیل زاده همچنین با اشاره به مشکل اصلی استقلال که این روزها کسر امتیاز و بسته شدن پنجره جابجایی این باشگاه را تهدید می نماید، اضافه نمود: واقعاً بدهی ما به پروئیچ کارمان را سخت نموده است. دنبال حل این مشکل هستیم اما پرداخت مبلغ 400 هزار دلار واقعاً سنگین است. باید این مشکل را حل کنیم تا 6 امتیاز از استقلال کسر نگردد. در عین حال آیاندا پاتوسی بازیکن آفریقایی را هم مدنظر داریم اما اولویتمان پرداخت مطالبات پرو ئیچ است.

وی اضافه نمود: پاتوسی بازیکن خوبی است که اعضای هیأت مدیره هم دنبال حل مشکل هستند ولی جذب او مشروط به منابع اقتصادی است. دنبالش هستیم این بازیکن را بگیریم ولی اگر به هر دلیل نشد، از بازیکنان جوان خودمان استفاده می کنیم.

آیا بازیکن خارجی دیگری جز پاتوسی در لیست استراماچونی قرار گرفته است و آیا سفر امیرحسین فتحی به امارات برای مذاکره با بازیکنان خارجی است؟ عضو هیأت مدیره استقلال در پاسخ به این سوال گفت: آقای فتحی دنبال بازیکن خارجی نیست و در پی پیدا کردن منابع اقتصادی است. به جز پاتوسی بازیکن دیگری را مدنظر نداریم؛ حداقل تا این لحظه که با شما صحبت می کنم.

خلیل زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت پژمان منتظری و علی کریمی تاکید نمود: فکر می کنم حضور منتظری در استقلال منتفی است ولی با علی کریمی در حال مذاکره هستیم.

عضو هیأت مدیره استقلال یادآور شد: تا جایی که توانمان برسد یاری می کنیم تا مسائل اقتصادی حل گردد. استقلال از دوران قبل دچار مسائل عدیده اقتصادی است. معوقات قبلی که بسیار زیاد است و منابع اقتصادی ما صرف پرداخت آن می گردد. آقای فتحی 10 ماه است به استقلال آمده و تمام تلاشش را به کار گرفته است تا این مسائل را حل نماید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1488

به "استرماچونی دستیار ایرانی نخواسته، سرپرستی پرویز مظلومی صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استرماچونی دستیار ایرانی نخواسته، سرپرستی پرویز مظلومی صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید