اجرای 3778 مورد کنترل، نظارت و سرکشی از آثار فرهنگی- تاریخی تویسرکان در امسال

به گزارش دَبی بلاگ، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان از انجام 3778 مورد کنترل، نظارت و سرکشی از آثار تاریخی تویسرکان در سال 98 اطلاع داد.

اجرای 3778 مورد کنترل، نظارت و سرکشی از آثار فرهنگی- تاریخی تویسرکان در امسال

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، اسحاق ترکاشوند روز پنجشنبه 22 اسفند 98 با اعلام این خبر اظهار کرد: در مجموع 3778 مورد سرکشی و بازدید نظارتی محسوس و غیر محسوس توسط نیروهای پایگاه حفاظت از میراث فرهنگی شهرستان از ابتدای فروردین ماه تا انتها بهمن ماه 98انجام پذیرفته که 6 نفر از متخلفین این حوزه نیز دستگیر و 12 قلم ادوات حفاری کشف و ضبط شده است.

او اضافه نمود: 34 مورد جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم آثار تاریخی و پیشگیری از تخریب ، رسیدگی به 29 مورد گزارش های واصله مردمی از دیگر فعالیت های پایگاه حفاظت میراث فرهنگی شهرستان تویسرکان در این مدت بوده است.

ترکاشوند توضیح داد: آثار فرهنگی تاریخی سند هویت و افتخار ملی است و با توجه به وجود آثار تاریخی فراوان در شهرستان تویسرکان انجمن های میراث فرهنگی با هدف نظارت و مراقبت بیشتر از آثار تاریخی نیز ما را در این مهم کمک نموده اند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6518

به "اجرای 3778 مورد کنترل، نظارت و سرکشی از آثار فرهنگی- تاریخی تویسرکان در امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 3778 مورد کنترل، نظارت و سرکشی از آثار فرهنگی- تاریخی تویسرکان در امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید