اجاره روزانه ویلا و خانه با چند کلیک ساده

به گزارش دَبی بلاگ، اجاره روزانه خانه و اجاره ویلا با استفاده از اپلیکیشن میزبان یاب فقط با چند کلیک ساده امکان پذیر شده است.

اجاره روزانه ویلا و خانه با چند کلیک ساده

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام میزبان یاب، دیگر لازم نیست برای اجاره روزانه خانه در شهری که قصد سفر به آن را داریم وقت زیادی صرف کنیم و نتیجه مطلوب را نگیرم فقط کافی است با مراجعه به سایت میزبان یاب و یا دانلود اپلیکیشن میزبان یاب برای تلفن همراه خود شهر مورد نظری که قصد سفر به آن را داریم را جستجو کنیم و صدها مورد مناسب و منطبق بر مشخصات ذکرشده را ببینیم و مقایسه کنیم و بعد خیلی ساده درخواست رزرو رو ثبت کنیم و کمتر از 20 دقیقه تائید درخواست رزرو رو دریافت و با پرداخت هزینه، رزرو خودتان را قطعی کنید و با خیال راحت به شهر مورد نظر خودتان سفر کنید.

اگر از تکنولوژی به صورت صحیح در زندگی روزمره استفاده بشود نه تنها برای انسان مضر و تلف نماینده وقت نیست بلکه این تکنولوژی ها می توانند به شما یاری نمایند در کمترین زمان بهترین نتیجه را دریافت کنید، سامانه میزبان یاب با استفاده و ارائه همین تکنولوژی در کنار فکری خلاق به تمام کسانی که قصد مسافرت به هر نقطه از کشور را دارند یاری می نماید تا در کمترین زمان اقامتگاه مناسب و مدنظر خودشان را پیدا نمایند و به راحتی رزرو آن را انجام بدهند.

البته لازم به یادآوری هست در حال حاضر این سامانه در حوزه اجاره روزانه خانه، اجاره ویلا، اجاره روزانه سوئیت فعالیت دارد.

این سامانه بنا به ضروررت استفاده از ظرفیت خانه های استیجاری روزانه به جهت ارائه خدمات اقامتی به گردشگران با استناد به موارد (1) و (25) آیین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه بندی و نرخ گذاری تاسیسات گردشگری و نظارت بر فعالیت آن ها مصوب 4شهریور ماه 1394 هیات محترم وزیران و با توجه به ضرورت استفاده از ظرفیت خانه های مسافر جهت ارائه خدمات اقامتی مناسب به گردشگران به ویژه در زمان های پررونق و پر تراکم سفر در کشور و نیز ضرورت ساماندهی این قبیل مراکز اقامتی به عنوان یکی از مصادیق تاسیسات گردشگری فعالیت خود را شروع نموده و جهت رفاه حال مسافرانی که به علت گرانی مراکز اقامتی مانند هتل و یا مسافرخانه نسبت به مراکزی دیگر همانند اجاره روزانه خانه و یا اجاره ویلا این سامانه این مراکز را در اختیار این دسته از مسافران قرار می دهد تا این مسافران بتوانند با استفاده از اپلیکیشن و یا وب سایت میزبان یاب به راحتی و فقط با چند کلیک ساده رزرو اقامتگاه خود را انجام دهند.

همان طور که در مطالب بالا گفته شد بعضی مسافران اجاره روزانه خانه یا اجاره ویلا را به هتل ها و مسافرخانه ها ترجیح می دهند، علت چیست؟ اجاره روزانه خانه یا اجاره ویلا چه مزیت های نسبت به هتل ها و مسافرخانه ها دارد. در ادامه به توضیح زیر مزایا و معایب اجاره روزانه خانه و اجاره ویلا نسبت به هتل ها و مسافرخانه ها مرور می کنیم.

هزینه های سنگین اقامت در هتل ها و مسافرخانه یکی از علت های اصلی مسافران به جهت رو آوردن به اجاره روزانه خانه و اجاره ویلا شده است اگر بخواهیم از نظر نرخ آنها را مقایسه کنیم باید گفت هزینه اقامت در هتل ها و مسافرخانه ها حداقل 2 برابر بیشتر از اجاره روزانه خانه و اجاره ویلا است.

فضای بسیار کوچک جهت اقامت در هتل ها و مسافرخانه ها یکی دیگر از مواردی است که باعث روی آوردن مسافرها به سمت اجاره روزانه خانه و اجاره ویلا شده است به عنوان مثال شما در یک هتل اتاقی 12 متری را اجاره نموده اید ولی هنگامی اجاره روزانه خانه یا اجاره ویلا را انجام می دهید یک مرکز اقامتی بسیار بزرگ تر از 50 متر تا 2000 متر مربع با حدود یک چهارم قیمت هتل در اختیار شما قرار می گیرد.

ظرفیت محدود برای هر اتاق به علت فضای محدود اتاق در هتل ها و مسافرخانه ها در صورتی که در اقامتگاه های مانند خانه روزانه و ویلا فضای بسیار بزرگ تر و امکان اقامت چندین نفر بدون محدودیت در پذیرش مسافر.

سطح نظافت و استانداردهای هتل داری در هتل ها نسبت به اجاره خانه روزانه و اجاره ویلا بالاتر بوده و این امر به دلیل آن است که نیروهای متخصص و آموزش دیده در بخش هتل داری این خدمات را ارائه می دهند.

انتهای رپرتاژ آگهی

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1934

به "اجاره روزانه ویلا و خانه با چند کلیک ساده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره روزانه ویلا و خانه با چند کلیک ساده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید