شروع شهریور در قزوین، بدون فوتی کرونایی

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/قزوین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در 24 ساعت گذشته (از روز آدینه 31 مرداد تا روز شنبه اول شهریور) 38 مورد جدید ابتلا به کرونا داشتیم ولی الحمدالله هیچ یک از هموطنان ما به دلیل کرونا جان خود را از دست ندادند.

شروع شهریور در قزوین، بدون فوتی کرونایی

پیمان نامدار در مورد آخرین شرایط مبتلایان قزوینی به ویروس کرونا اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته (از روز آدینه 31 مرداد تا روز شنبه اول شهریور) 38 مورد جدید ابتلا به کرونا داشتیم که در بیمارستان های استان بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: در حال حاضر تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند به 308 نفر رسیده است که از این تعداد 57 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند.

این مسئول شنبه شب اول شهریور در بخش خبر 20 سیمای مرکز قزوین اعلام نمود: الحمدالله در 24 ساعت گذشته (از روز آدینه 31 مرداد تا روز شنبه اول شهریور) هیچ یک از هموطنان ما به دلیل کرونا جان خود را از دست ندادند.

وی شرح داد: در حال حاضر قزوین و تاکستان در شرایط قرمز، بوئین زهرا و البرز در شرایط نارنجی و هشدار و آوج و آبیک در شرایط زرد قرار گرفته است.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11208

به "شروع شهریور در قزوین، بدون فوتی کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع شهریور در قزوین، بدون فوتی کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید